Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. Lwy PR to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.
- Z wielką radością przyjąłem informację, że członkowie PSPR przyznali właśnie Justynie tę nagrodę! - mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu w Proama. - Justyna odpowiada w Proama za szeroko rozumiane działania public relations, obejmujące obszary od kontaktów z dziennikarzami poprzez działania CSR, a skończywszy na utrzymywaniu kontaktu z naszymi odbiorcami w mediach społecznościowych.
Nagroda ta, przyznawana za osiągnięcia zawodowe kandydatów oraz nowatorskość stosowanych przez nich pomysłów i rozwiązań oraz przestrzeganie etyki zawodowej, jest potwierdzeniem najwyższego kalibru profesjonalizmu Justyny.
- Dla mnie osobiście jest to również potwierdzenie przyjętej przez Proama strategii zatrudniania wyłącznie najwyższej klasy specjalistów oraz stworzenia im takich warunków pracy, w których mogą jeszcze bardziej się rozwijać. - stwierdza Dyrektor Jadachowski. - Justyna od pierwszego dnia obecności w Proama miała ogromny wpływ na rozwój firmy, jej kultury oraz standardów komunikacyjnych. Między innymi dzięki pracy Justyny klienci dowiedzieli się o roli Osobistego Doradcy w Proama, czy poznali szczegóły naszych produktów. Justyna również bardzo efektywnie zarządzała komunikacją podczas procesu zmiany właściciela Proama. Jest ona także inicjatorką i głównodowodzącą akcji społecznej Wrzucam na luz, która promuje kulturalną jazdę wśród polskich kierowców.
Wcześniej Justyna Szafraniec pracowała w Banku Polskiej Spółdzielczości, w którym z sukcesem realizowała proces komunikacji podczas fuzji banków regionalnych, a po jej sfinalizowaniu tworzyła dział PR-u banku. Odpowiadała również za public relations funduszu inwestycyjnego Superfund TFI SA i firmy doradztwa finansowego Finamo.
- Justyna gratulacje! Jest dla mnie największym przywilejem pracować z najlepszymi! - dodaje Łukasz Jadachowski.
Więcej informacji udziela:
Łukasz Jadachowski
Dyrektor Marketingu
Proama