Kampania 1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji RaknRoll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczne.pl.
Odważna kreacja do kampanii Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi zyskała uznanie czytelników portalu kampaniespołeczne.pl, którzy w głosowaniu przyznali jej trzecie miejsce w II Plebiscycie na najlepszą kampanię społeczną roku 2012.
Najwięcej głosów uzyskała kampania pod hasłem Mafia dla psa przygotowana dla fundacji Przytul Psa. Drugie miejsce zajął spot Stowarzyszenia Wiosna zrealizowany na potrzeby kampanii "Kup Indeks".
W ciągu dwóch tygodni czytelnicy mogli dokonywać wyboru spośród dwunastu kampanii wcześniej nominowanych przez redakcję portalu. Wśród nich znalazła się także druga kampania przygotowana przez Havas Worldwide dla Fundacji RaknRoll - Gadaj*Badaj, adresowana do mężczyzn i zachęcająca do regularnych badań prostaty.
Plebiscyt miał na celu wyłonienie kampanii społecznej, która zdaniem głosujących była najbardziej poruszająca i angażująca.