Adam Małysz to nie tylko najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, ale też swoista marka. Oprócz znakomitego wyniku w tegorocznym Rajdzie Dakar sportowiec ten okazał się czarnym koniem mediów społecznościowych. Podczas styczniowego konkursu na Facebooku GO RALLY 2013, oficjalny fan page Małysza zanotował przyrost o prawie 30 000 nowych fanów.
Aplikacja konkursowa zbudowana przez GRUPĘ 365 NET i aktywowana na oficjalnym fan page'u sportowca facebook.com/malyszpl w dniach od 5 do 30 stycznia połączyła dwa sporty związane z osobą mistrza: skoki narciarskie i rajdy cross-country. Uczestnicy zabawy mieli możliwość pobić rekord skoczni skacząc z niej repliką samochodu marki Toyota Hilux, za kierownicą którego Adam Małysz i Rafał Marton startowali w tegorocznym Dakarze. W grze wzięło udział 2 692 unikalnych użytkowników, które zagrały w nią 62 283 razy i poleciły aplikację 3 473 znajomym, którzy zaprosili kolejnych - tak, iż w ciągu 25 dni liczba fanów wzrosła z 48 do 76 000 fanów.
GRUPA 365 NET po raz kolejny wprowadziła na rynek aplikację, która łączy element rozrywkowy budujący zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych z wymiernym i policzalnym efektem marketingowym, najważniejszym dla klienta. - Aplikacja Go Rally została zaprojektowana tak by stworzyć naturalny, humorystyczny pomost między narciarską legendą mistrza a jego nową pasją jaką są rajdy cross-country, w tym najtrudniejszy z nich Rajd Dakar - mówi Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media, GRUPA 365 NET.
Zaangażowanie fanów w grę GO RALLY 2013 to nowa jakość w zwiększeniu świadomości i widoczności brandu jakim jest nowe wcielenie Adama Małysza oraz budowanie trwałej i relacji między nim i jego fanami w kanale komunikacji jakim są media społecznościowe.
Więcej aplikacji bazujących na mechanizmie sportowych emocji można znaleźć na stronie: http://www.wszyscykibicujemy.pl/ - każde z tych rozwiązań GRUPA 365 NET dostarcza w dostosowanej do wymagań klienta formule.
365 PR to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.
http://www.facebook.com/365pr
http://www.grupa365net.pl