TEEKANNE Nero mocną pozycją na rynku czarnych herbat

TEEKANNE Nero mocną pozycją na rynku czarnych herbat

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Mając na uwadze zamiłowanie Polaków do herbaty, marka TEEKANNE wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów i dodaje do swojego już i tak bogatego asortymentu sześć nowości produktowych. Sezon zimowy z TEEKANNE pachnie owocami, przyprawami, miodem oraz tradycyjną wonią mocnej, czarnej herbaty.

Na sklepowe półki trafiły wonne mieszanki herbatek owocowych takich jak bazująca na połączeniu jabłka i cynamonu Magic Apple, aromatyzowana mieszanka herbat czarnych o smaku owoców leśnych Forest Fruits czy wzbogacona malinami i żurawinami zielona herbata Green Tea Cranberry Raspberry. Niesamowicie intensywną wonią zachwyci zawartość pachnących imbirem i cytryną torebek Ginger Lemon oraz Mint & Honey, w których prym wiedzie odświeżająca mięta z aromatem miodu. Jednak prawdziwą gratką dla tradycyjnych smakoszy jest TEEKANNE Nero.

- Od dziesięcioleci niekwestionowaną liderką na polskich stołach jest herbata czarna. Zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS, rocznie w Polsce zużywa się około 35 tys. ton suszu herbacianego, z czego aż około 30 tys. ton przypada właśnie na herbaty czarne mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. Wielość odmian herbat i różniących je od siebie czynników często zależy od lokalizacji upraw a więc klimatu i wysokości. Liście wykorzystywane przy produkcji TEEKANNE Nero pochodzą z Assamu, czyli krainy położonej na południe od wschodnich Himalajów, skąd wywodzi się herbata indyjska. dodaje Rymski.

Na popularność Nero na pewno wpływa fakt, iż konsumenci są coraz lepiej wyedukowani i szukają nowych, intensywnych bodźców, które zainteresują ich podniebienie. Tropikalny klimat Assamu, zapewniający najbardziej optymalne warunki do uprawy, determinuje wyjątkowo wyrazisty i mocny smak, aromat oraz charakter pakowanej w dwukomorowe torebki TEEKANNE Nero, która dzięki wysokiej zawartości kofeiny, z powodzeniem może być spożywana w zastępstwie kawy.

Nero z pewnością ugruntuje dotychczasową, mocną pozycję marki na rodzimym rynku. Wypuszczając na rynek opakowania po 20, 50 i nawet 100 saszetek, TEEKANNE udowadnia, że jakość może iść w parze z ilością.

 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska;
dostarczył:
netPR.pl