Bank Pocztowy otrzymał nagrodę Kod Sukcesu przyznawaną przez tygodnik Wprost.
Bank Pocztowy został uhonorowany za prostotę produktów oraz program edukacji finansowej skierowanej do osób nieubankowionych, dzięki któremu bank uzyskał dynamikę wzrostu. Organizatorzy dodatkowo podkreślili przełożenie się strategii Banku na jeden z najdynamiczniejszych wzrostów w sektorze w Polsce w liczbie nowo-otwieranych kont. W imieniu Banku Pocztowego nagrodę Kod Sukcesu odebrał Tomasz Bogus, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
Nagrody tygodnika Wprost zostały w tym roku przyznane po raz pierwszy. Mają one honorować firmy z różnych branż za odwagę funkcjonowania, jak również umiejętność podejmowania trudnych wyznań oraz m.in. niekonwencjonalne działania na polskim rynku. Wśród wyróżnionych znalazł się m.in. Program 3 Polskiego Radia, Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej, czy Link 4.
Wręczenie nagród poprzedziła debata - Jak osiągnąć sukces w biznesie? Panelistami byli: Tomasz Bogus, prezes Zarządu Banku Pocztowego, Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej, dr hab. Witold Bielecki, rektor Akademii Leona Koźmińskiego oraz Michał Karzel, członek zarządu Call Center Poland. Dyskusję moderował redaktor naczelny WPROST, Sylwester Latkowski.
Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość. Istotnym jej elementem jest edukacja finansowa społeczeństwa i popularyzacja usług sektora bankowego. Bank aktywnie promuje bankowość poprzez Wykłady na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, akcje terenowe, materiały edukacyjne w prasie, jak również cykl audycji Radiowych Akademia Oszczędzania. W 2010 roku uruchomił blog edukacyjny Żeby zrozumieć świat finansów. Pracownicy Banku opisują w nim liczne zagadnienia związane z bankowością, użytkowaniem kont czy kart płatniczych. Wirtualny dziennik Pocztowego został, wśród czterech banków, nominowany w konkursie Blog Firmowy Roku 2012.