WPROST pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem

WPROST pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem

Dodano:   /  Zmieniono: 

Tygodnik WPROST w lutym pozostawał najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 175 razy wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2013.

W tym samym czasie Newsweek Polska cytowano 134 razy, a Politykę - 110.

WPROST znalazł się również na szóstym miejscu w zestawienia najczęściej cytowanych mediów w ogóle, za największymi dziennikami oraz telewizją informacyjną i rozgłośnią radiową. Wśród tytułów prasowych WPROST zajmuje czwarte miejsce tuż za dziennikami.

Raporty Instytutu Monitorowania Mediów opierają się na monitoringu tytułów prasowych oraz mediów elektronicznych (telewizji, radia i Internetu). Nie uwzględniają natomiast cytowań w tzw. przeglądach prasy.

WPROST jest także na czele zestawienia najczęściej cytowanych tygodników według Newton Media. Na publikacje WPROST inne gazety powoływały się 74 razy (na Politykę 55 razy, na Newsweek Polska 46). Ranking Newton Media uwzględnia tylko cytowania w tytułach prasowych.

*****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest od Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Sylwester Latkowski.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group SA;
dostarczył:
netPR.pl