Aukcje ubrań blogerek modowych na ebay
Wiosna to szczególny czas w roku, kiedy budzimy się do życia i nabieramy nowych sił. To również najlepszy czas, żeby z w końcu zrobić porządek w szafie i zarobić na sprzedaży nieużywanych rzeczy, które już nie pasują lub zwyczajnie się znudziły. Właśnie z tego powodu ebay zaprosił do współpracy dwie młode, interesujące i popularne blogerki modowe, które zdecydowały się odsprzedać swoje nieużywane ubrania za pomocą platformy ebay.
Natalia Grytsuk to popularna polska blogerka. Na jej blogu www.glamourina.pl znajdują się posty nie tylko o modzie, ale również o wszystkim, czym się autorka interesuje. Od szeroko pojętej tematyki life style, przez modę, aż do eventów, w których wzięła udział.
Aleksandra Gąsiorowska, która prowadzi bloga www.wildfox7.blogspot.co.uk to młoda zabawna i zakręcona na punkcie mody dziewczyna z Warszawy. Jej stylizacje są inspiracją dla wielu dziewczyn. Blog jest skupiony na modzie i najnowszych trendach.
Aukcje, na których możecie znaleźć ubrania Glamouriny i Wildfox7 zostaną aktywne już w piątek 19.04, a zakończą się w poniedziałek 29.04 wieczorem. Dodatkowym atutem tej wyjątkowej oferty będzie bezpłatna przesyłka przedmiotów. Aukcje będą dostępne pod słowem kluczem WiosennePorzadki.
Dziewczyny zdecydowały się na udział w akcji, aby być dobrym przykładem dla wszystkich zakręconych na punkcie mody młodych kobiet. Jeśli chcesz kupić sobie coś nowego, najłatwiej zdobyć pieniądze ze sprzedaży czegoś, czego już nie nosisz. Coś nieatrakcyjnego dla Ciebie, może okazać się perfekcyjną zdobyczą dla kogoś innego. Dzięki temu rozwiązaniu wszyscy są zadowoleni.
Wiosenne porządki w liczbach
Nadchodząca wiosna nie jest jedynym powodem, dla którego warto przejrzeć zawartość szafy. Według badań przeprowadzonych dla ebay, polskie gospodarstwo domowe posiada 50 nieużywanych rzeczy- niewykorzystany kapitał. Średnio w każdym domu znajdziemy 7 nieużywanych ubrań i akcesoriów, głównie torebek- 2.5. Przewidywalna wartość takich ubrań i akcesoriów w polskich domach to 304 zł. W przeciętnym domu znajdziemy również 4 sztuki biżuterii, która nie jest noszona o średniej wartości większej niż 511 złotych.
Co ciekawe 66% respondentów chciałoby sprzedać swoje nieużywane przedmioty, co więcej, 82% pytanych mogłaby je sprzedać online- przez Internet lub smartfona (14%).
Polacy wskazują 4 główne powody, dla których mogliby sprzedać nieużywane przedmioty: żeby zarobić (30%), żeby pomóc komuś innemu (9%), żeby zyskać większą przestrzeń w domu (28%), żeby zapobiec marnowaniu (32%).
eBay zapytał Polaków, co zrobiliby z pieniędzmi zarobionymi na sprzedaży nieużywanych przedmiotów. 43% pytanych zadeklarowało przeznaczenie pieniędzy na oszczędności, taka sama liczba respondentów wolałaby przeznaczyć pieniądze na zakup czegoś, na co nie mogli sobie wcześniej pozwolić. 19% chciałoby spełnić jakieś marzenie, 19% wskazało bardziej przyziemne wydatki, jak np. zapłata rachunków.
Czym jest freeshopping
Odsprzedaż nieużywanych rzeczy i kupowania czegoś nowego jest popularnym zjawiskiem na zachodzie Europy i przybrało nazwę freeshopping. Wielu użytkowników ebay w ten sposób zarabia na nowe zakupy. Szczególnie w okresie wiosennym, kiedy chcemy kupić ubrania na nadchodzący sezon.
Informacje o eBay Inc.:
Założona w 1995 roku w San Jose, w Kalifornii firma eBay Inc. (NASDAQ: EBAY) jest światowym liderem wśród platform handlowych i płatności, łączącym milion sprzedawców i kupujących. Czyni to za pośrednictwem serwisu eBay, największego na świecie serwisu zakupowego on-line, który pozwala użytkownikom kupować i sprzedawać w prawie każdym kraju na świecie. Dzięki pośrednictwu PayPal, zarówno klienci indywidualni jak i firmy mogą łatwo i szybko wysyłać oraz odbierać cyfrowe płatności. Za pomocą GSI, który ułatwia globalnym przedsiębiorstwom e-handel, możliwa jest wielokanałowa sprzedaż detaliczna oraz marketing cyfrowy. X.commerce, e-handlowa platforma wspierająca misję eBay Inc. umożliwia handel, łącząc zasoby technologiczne i społeczności deweloperów z eBay, PayPal i Magento. Wyspecjalizowana platforma handlowa StubHub jest największym na świecie serwisem handlu biletami, który zrzesza miliony użytkowników. Po więcej informacji na temat firmy i globalnych marek z jej portfolio zapraszamy na stronę: www.ebayinc.com.