Kampania w stylu Mad Men promuje Kompendium HR

Kampania w stylu Mad Men promuje Kompendium HR

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Grupa Pracuj Solutions - twórca serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl oraz wydawca specjalistycznych publikacji i poradników rozpoczął kampanię promującą tegoroczne wydanie Kompendium HR. Kompendium HR to roczny almanach stanowiący bazę użytecznej i fachowej wiedzy dla specjalistów, praktyków i entuzjastów branży HR. Kampania ma na celu promowanie idei content marketingu i została zainspirowana serialem Mad Men. Za koncepcję i realizację graficzną kampanii odpowiadają Martyna Kosakowska i Katarzyna Siemieńska z Grupy Pracuj Solutions a landing page zaprogramowała Polska Grupa Marketingowa. Rozpoczęta w kwietniu kampania obejmie reklamy targetowane na portalach Facebook i LinkedIn, publikacje prasowe w mediach HR, marketingowych oraz własnych Grupy Pracuj potrwa do połowy maja.

Celem kampanii prowadzonej przez Grupę Pracuj ma być przede wszystkim edukacja klientów oraz odbiorców Kompendium HR w zakresie nowoczesnych narzędzi content marketingu , czyli marketingu użytecznych treści oraz inbound marketingu czyli tzw. marketingu przychodzącego, który umożliwia odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego. Jest to pierwszy przykład kampanii, w której zalety docierania do użytkowników poprzez tworzenie użytecznych treści są promowane w środowisku HR. Powstała animacja http://youtu.be/2pCKMmLzsZc oraz strona www.podroz-hr.pl zabierze użytkowników w wirtualną podróż z klientem, dzięki której dowiedzą się jak precyzyjnie docierać do HR-owców, jak towarzyszyć im na każdym etapie współpracy oraz jakich treści oni poszukują. Kampania ma na celu zachęcenie agencji doradztwa personalnego, head-hunterów oraz firm oferujących usługi działom HR do poznania i wykorzystywania użytecznych treści w procesie budowania wizerunku wśród partnerów biznesowych.

Kompendium HR to ponad 130 stronnicowy poradnik, w którym zebrana jest najważniejsza wiedza z zakresu HR - w tym najnowsze trendy oraz innowacyjne narzędzia. Publikacja trafia do ponad 13.000 czytelników dostarczając im merytoryczną wiedzę z zakresu HR. Kompendium HR wpisuje się w trend content marketingu, ponieważ umożliwia reklamodawcom z branży HR merytoryczną prezentację, dzięki której przekazują oni użyteczne informacje i dzielą się swoimi doświadczeniem oraz kompetencjami z HR-owcami. Kompendium HR będzie dostępne w wersji papierowej oraz na stronie www.pracuj.pl/kompendium-hr od 6 września 2013 r.

Mnogość kanałów komunikacji oraz ich błyskawiczny rozwój sprawiły, że do przeciętnego odbiorcy dociera tak dużo komunikatów marketingowych - z których większość ma dla niego znikomą wartość że nauczył się je filtrować i ignorować. W swych wyborach klient kieruje się użytecznością informacji, dlatego marketing treści (content marketing) nabiera znaczenia. Umiejętne dzielenie się wiedzą i działania edukacyjne także w relacjach B2B pomagają firmom z branży HR stworzyć wizerunek eksperta i zyskać zaufanie odbiorców. Na to właśnie chcemy zwrócić uwagę naszych klientów, ponieważ Kompendium HR jest doskonałym narzędziem content marketingu, dzięki któremu mogą oni dotrzeć do swoich klientów z angażującym przekazem mówi Martyna Kosakowska z działu marketingu Grupy Pracuj.

Motywem przewodnim kampanii Kompendium HR Grupy Pracuj są zmiany jakie zaszły w reklamie i marketingu. Z tego powodu organizatorzy zdecydowali się nawiązać do stylistyki serialu Mad Men, który opisuje początki branży reklamowej w USA. Fani serialu poznają w nim mechanizmy, dzięki którym reklama zaczęła rządzić umysłami milionów konsumentów na świecie.


Informacje o firmie:

Grupa Pracuj Solutions jest właścicielem wiodących serwisów rekrutacyjnych w Polsce i na Ukrainie (polskiego Pracuj.pl i ukraińskiego Rabota.ua), serwisów branżowych Jobs4 oraz portalu Profeo z wirtualnymi wizytówkami kandydatów poszukujących pracy. Poza działaniami rekrutacyjnymi Grupa Pracuj oferuje usługi wizerunkowe: Wirtualne Targi Pracuj.pl oraz przewodniki Pracodawcy i Praktyki, skierowane do studentów i absolwentów. Firma jest obecna 13 lat na polskim rynku.

www.grupapracuj.pl

Źródło: pracuj.pl

dostarczył: