Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu Samsung Electronics Polska, Człowiekiem Roku 2012 w konkursie Impactory

Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu Samsung Electronics Polska, Człowiekiem Roku 2012 w konkursie Impactory

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. Podczas jubileuszowej, XV gali konkursu Impactor tytuł Człowieka roku przemysłu mediowego i reklamowego 2012 został przyznany Jackowi Balickiemu, Dyrektorowi Marketingu Samsung Electronics Polska.

W swoim uzasadnieniu Akademia konkursowa podkreśliła, że Jacek Balickiego został doceniony za odważne i innowacyjne działania komunikacyjne prowadzone dla marki Samsung, nieskupiające się wyłącznie na pozyskiwaniu najniższej ceny, ale bazujące na wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w budowaniu komunikacji marketingowej dla marki.

Impactor to najstarszy polski konkurs marketingowy jest organizowany nieprzerwanie od 1998 roku. Nagrody za rok 2012 zostały rozdane podczas jubileuszowej gali w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

O Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich sektorach, w których firma jest obecna. Samsung zatrudnia 227 000 osób w 75 krajach, a wartość sprzedaży w ujęciu rocznym przekracza 143 mld dolarów. Celem firmy jest odkrywanie nowych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Samsung w Polsce

W Polsce Samsung obecny jest od ponad 15 lat. Firma zlokalizowała tu jeden z dwóch swoich europejskich ośrodków badawczo-rozwojowych, posiada także fabrykę sprzętu AGD we Wronkach,
z której 85% wyprodukowanych pralek i lodówek trafia na eksport do wszystkich europejskich krajów. Samsung zatrudnia w Polsce ponad 5 000 osób.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl