Kto zostanie Dyrektorem Marketingu Roku 2012?

Kto zostanie Dyrektorem Marketingu Roku 2012?

Dodano:   /  Zmieniono: 

14 lutego wystartowała trzecia edycja prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury.

 Świat zmienia się każdego dnia, szybko i nagle. Przed  marketerami piętrzą się wyzwania, które wymagają nie tylko kreatywności, otwartości w działaniu, fenomenalnej intuicji, ale przede wszystkim odwagi. Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.

 W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.

 Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:

 - Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych

- Launch roku

- Wyjątkową efektywność społeczną

- Rebranding roku

- Innowacyjne działania w mediach

- Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami

- Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie

- Odkrycie roku (Młody Wilk)

- Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii

- Thinking outside the box 

Ten Konkurs to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach- informuje Paweł Netczuk, pomysłodawca Konkursu i dodaje- cieszymy się, że branża docenia ten projekt.

 Zaproszenie do Konkursu przez członków Kapituły:

http://www.youtube.com/watch?v=i4dTzMxavsc

 Nowości w Konkursie:

 http://www.youtube.com/watch?v=S_aowpUwFqA

 

Szczegółowe informacje o konkursie: http://dyrektormarketinguroku.pl/new/

Źródło: Mediarun Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl