Dynamiczny rozwój Carrefour Express

Dynamiczny rozwój Carrefour Express

Dodano:   /  Zmieniono: 

Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdroju
i Krakowie.

Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format minimarket (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m do 500 m. Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony jest dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 m do 100 m oraz pełną samoobsługą. Ostatnim formatem jest Globi format małych sklepów, które zlokalizowane są głównie w małych miejscowościach.

W centrum zainteresowania Carrefour Polska jest klient i do niego firma stale dostosowuje swoją ofertę. Dlatego franczyza z Carrefour cieszy się tak dużą popularnością. Partnerski model współpracy przynosi korzyści każdej ze stron. Carrefour oferuje franczyzobiorcom nie tylko swoje logo, lecz także zapewnia indywidualny dobór asortymentu, plan marketingowopromocyjny i sprawną logistykę. Ofertę Carrefour wyróżnia to, że firma zapewnia wsparcie na każdym etapie rozwoju sklepu, zapewniając partnerom sprawdzone narzędzia biznesowe.

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Obecnie w Polsce działa już 330 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać sklepy na terenie całego kraju.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija trzy koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express mini-market z zielonym logo sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m2. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Trzeci format to Globi sklepy o powierzchni do 100 m2 przeznaczone do lokalizacji głównie w małych miejscowościach. Obecnie w Polsce działa już ponad 330 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl