Havas Worldwide Warsaw autorem re-launchu marki IKEA we Wrocławiu

Havas Worldwide Warsaw autorem re-launchu marki IKEA we Wrocławiu

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Havas Worldwide Warsaw zaplanowała i przygotowała kampanię związaną z relokacją i otwarciem nowego sklepu IKEA we Wrocławiu. Nowa IKEA w tym mieście będzie największym sklepem należącym do szwedzkiej sieci w Polsce. Agencja opracowała całościową strategię komunikacji i kreację w wyniku wygranego przetargu.

Koncept kampanii został oparty na idei Wreszcie IKEA na miarę Wrocławia i podkreśla fakt, że we Wrocławiu powstanie sklep pasujący do wyjątkowego miasta, a także do oczekiwań i aspiracji wrocławian. Założeniem jest, aby pokazać, że nowa IKEA jest jak Wrocław nowoczesna, inspirująca, różnorodna i oferujące wiele stylów. To nie tylko sklep, ale i miejsce spędzania wolnego czasu. Kreacja przygotowana przez Havas Worldwide Warsaw wskazuje, że IKEA powstała na wzór Wrocławia i odzwierciedla unikatowe symbole miasta.

Poza stworzeniem rocznej strategii komunikacji marki działania prowadzone przez Havas Worldwide Warsaw będą obejmować także kreację ATL, BTL oraz digital. Kampania została podzielona na dwie odsłony komunikację przed otwarciem i po otwarciu sklepu. Nowa IKEA we Wrocławiu otworzy swe podwoje dla konsumentów 8 maja br.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

dostarczył:
netPR.pl