Ceremonia wręczenia nagród European Trusted Brands 2013

Ceremonia wręczenia nagród European Trusted Brands 2013

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

8 maja w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2013. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostaną marki, które Polacy darzą największym zaufaniem. W tym roku po raz pierwszy wyróżnienia przyznane zostaną również najbardziej zaufanym osobom.

W trzynastej edycji badania European Trusted Brands, którego organizatorem jest Readers Digest, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. Badanie przeprowadzono w 12 krajach europejskich: Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii i Szwajcarii. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 18 314 respondentów, w tym 1049 Polaków.

Podczas uroczytości w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego przedstawiciele najbardziej zaufanych marek odbiorą Złote i Kryształowe Godła. Złote Godła otrzymają marki spontanicznie wskazywane w danej kategorii  przez respondentów najczęściej. Kryształowe Godła powędrują do marek, które uzyskały najwyższe oceny w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność. Statuetki wręczone zostaną również markom najbardziej przyjaznym środowisku.

W tym roku po raz pierwszy w badaniu European Trusted Brands ankietowanych zapytano także o osoby, które darzą najwiekszym zaufaniem. Wyróżnienia przyznane zostaną w 6 kategoriach: Polityk, Przedsiębiorca, Dziennikarz telewizyjny, Sportowiec, Aktor, Muzyk.

Gala połączona będzie z imprezą z okazji zmiany struktury własnościowej polskiej spółki Readers Digest. Od maja br. jest ona własnością Tarsago Media Group. W skład nowej grupy medialnej wchodzą również dotychczasowe  oddziały Readers Digest na Węgrzech i w Rumunii.

Galę poprowadzą: Dorota Gardias oraz Radosław Brzózka.

Wstęp na galę z zaproszeniami.

***

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckichw Europie. Jego organizatorem jest Readers Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia i Szwajcaria. Wzięło w nim udział 18 314 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji. 

Źródło: Reader's Digest

dostarczył:
netPR.pl