MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny otrzymało tytuł "Idealny Pracodawca". Wyróżnienie przyznane zostało na podstawie wyników badania Universum Student Survey 2012, w którym wzięło udział ponad 15 000 studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych, medycznych czy humanistycznych.
W porównaniu z rokiem ubiegłym, MAKRO Cash & Carry Polska w kategorii Biznes awansowało aż o 20 oczek i znalazło się na 89 pozycji.
Ranking Idealny Pracodawca przygotowywany jest na podstawie wyników badania Uniwersum Student Survey. Co roku pracodawcy walczą aż tytuł w takich kategoriach jak: Biznes, Nauki humanistyczne, czy Medycyna i farmacja.
Celem badania jest poznanie oczekiwań i preferencji studentów związanych z karierą i rozwojem zawodowym. Pozwala ono również na przeanalizowanie jakości wizerunku pracodawców na wybranym rynku pracy oraz czynników przesądzających o ich atrakcyjności. Badanie przeprowadzane jest w formie ankiety online, do której studenci uzyskują dostęp za pośrednictwem mediów. W tegorocznej polskiej edycji badania wzięło udział ponad 15 000 respondentów.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.