- Firma Ericsson osiągnęła kolejny przełomowy punkt w swojej historii ponad miliard abonentów korzysta z usług sieci zarządzanych przez firmę Ericsson.
- W Polsce otwarto nowe, zintegrowane centrum operacyjne dla Managed Services
- Ericsson jest niekwestionowanym liderem rynku usług zarządzanych liczba kontraktów podpisanych z przedsiębiorstwami z całego świata przekroczyła 300.
Oczekuje się, że w coraz bardziej usieciowionym społeczeństwie coraz większa liczba urządzeń będzie wymagała szerokopasmowych połączeń do korzystania z rozbudowanych usług komunikacyjnych oraz multimedialnych, które muszą być dostępne zawsze i wszędzie. Do zaspokojenia zapotrzebowania na coraz większą wydajność potrzebne będą coraz bardziej zaawansowane rozwiązania sieciowe. Naturalnym wyborem w przypadku operatorów jest zawieranie umów na usługi zarządzane świadczone przez firmy, które przejmą od nich odpowiedzialność za m.in. bieżącą obsługę sieci oraz zarządzanie nimi.
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług telekomunikacyjnych, jako pierwsza firma na świecie wprowadziła usługi zarządzane dla operatorów telekomunikacyjnych. Obecnie wciąż zajmuje czołową pozycję na tym rynku, z 15 latami doświadczenia w zarządzaniu heterogenicznymi sieciami opartymi na wielu różnych technologiach.
Firma Ericsson zainwestowała ponad miliard dolarów w narzędzia, metody oraz procesy pomocne przy świadczeniu usług. W ramach tych inwestycji powstały globalne centra usług w Rumunii, Meksyku, Indiach oraz Chinach. Centra te świadczą zdalnie usługi zarządzane wielu operatorom sieci z całego świata.
W Katowicach firma Ericsson otwarzyła 21 maja 2013 roku centrum operacyjne Managed Services. Centrum wykona wszystkie usługi Managed Services świadczone po połączeniu firm Netia, Crowley i Dialog. Ericsson monitoruje sieć, usuwa awarie oraz aktywizuje nowe serwisy.
UWAGI DLA REDAKTORÓW:
Materiał dla prasy wprowadzający do usług Managed Services:
www.ericsson.com/res/thecompany/docs/press/backgrounders/managed_services_press_backgrounder.pdf
Zestaw materiałów działu Global Services firmy Ericsson:
www.ericsson.com/thecompany/press/mediakits/services
Z naszej oferty:
www.ericsson.com/ourportfolio/telecom-operators/managed-services
Firma Ericsson wprowadza Managed Services ukierunkowane na użytkownika:
www.ericsson.com/thecompany/press/releases/2013/02/1677731
Managed Services ukierunkowane na klienta:
www.ericsson.com/res/docs/2012/customer_centric_managed_services.pdf
Sprint USA: zoptymalizowane działanie (przykład wdrożenia):
www.ericsson.com/article/120302_sprint_managed_services_1595655398_c
Przykłady udanych wdrożeń na całym świecie:
www.ericsson.com/thecompany/our_publications/reference-stories-a-z
Profil Magnusa Manderssona oraz materiał wideo:
www.ericsson.com/thecompany/corporate_governance/company_management/magnus_mandersson
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.
Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland