Pod hasłem Kawa kochających kawę marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.
Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD to idealna mieszanka ziaren arabiki i robusty, gwarantująca niezwykle głęboki smak mówi Dorota Gawrońska, Senior Product Manager marki NESCAFÉ GOLD.
W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan pageu NESCAFÉ na Facebooku.
Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę NESCAFÉ GOLD widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze.
Działania będą dodatkowo wzmocnione degustacjami w największych sieciach handlowych. Przez trzy weekendy maja i czerwca w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce będzie można spróbować kawy NESCAFÉ GOLD oraz nowości NESCAFÉ GOLD Crema i NESCAFÉ GOLD Intense.
Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis Sp. z o. o., za zakup mediów oraz kampanię digitalową odpowiada MEC Sp. z o.o., a za działania w sieciach handlowych agencja HAVAS.