Do połowy czerwca Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (GWP: POINTGROUP, PGM) będzie kontynuował rozpoczęty w maju cykl spotkań z przedstawicielami instytucji finansowych.
Roadshow PMPG jest skierowany przede wszystkim do funduszy inwestycyjnych działających na rynku małych i średnich spółek.
W końcu marca Zarząd PMPG opublikował prognozę skonsolidowanych wyników finansowych na 2013 rok. Prognoza zakłada wzrost przychodów do 76,62 mln zł i EBITDA w wysokości ponad 4mln zł. W pierwszym kwartale skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 18 mln zł i były o prawie 20 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł 9 mln 675 tys. i był o prawie 28 proc. wyższy niż przed rokiem. Grupa zamknęła kwartał z zyskiem w wysokości 908 tys. zł.
Pozytywna prognoza i wyniki I kwartału pozwoliły Zarządowi PMPG na podjęcie rozmów z potencjalnymi inwestorami. Jeden z nich już zdecydował się na nabycie pakietu akcji, szczegóły transakcji są dostępne w Raporcie bieżącym nr 49/2013.
W przypadku kolejnych znaczących transakcji, spółka będzie informowała o nich w raportach bieżących zgodnie z przepisami obowiązującymi spółki publiczne.