Marka Knorr otrzymała prestiżowe wyróżnienie Poradnika Handlowca, jednej z najważniejszych publikacji branży FMCG. Logo 20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce podkreśla wkład marki Knorr w rozwój polskiego rynku FMCG.
20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce to wyróżnienie przyznane z okazji 20-lecia pisma Poradnik Handlowca. Jest dowodem na to, że produkty marki Knorr od wielu lat są nieodłącznym elementem asortymentu sklepów detalicznych w Polsce i znacząco przysłużyły się rozwojowi polskiego rynku FMCG. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że ich producent firma Unilever znalazła się w prestiżowym gronie tylko ok. 30 producentów, którzy po raz pierwszy w historii Poradnika Handlowca otrzymali takie wyróżnienie. Stanowi ono także formę podziękowania złożonego przez redakcję i czytelników pisma za współpracę i zaufanie, jakim marka Knorr obdarza ich od samego początku.