PR: łatwiejszy dostęp do mediów regionalnych i lokalnych

PR: łatwiejszy dostęp do mediów regionalnych i lokalnych

Dodano:   /  Zmieniono: 

Dzięki umowie, jaką zawarły Grupa Polskapresse i netPR.pl, powstał szybszy i bardziej skuteczny kanał komunikacji pomiędzy firmami a mediami regionalnymi i lokalnymi. Informacje i materiały prasowe z kilkuset firm i instytucji, komunikujących się za pośrednictwem rozwiązań netPR.pl, trafią bezpośrednio do systemu redakcyjnego mediów prasowych i internetowych wydawnictwa.

Dziennikarze i redaktorzy 10 dzienników regionalnych, 90 tygodników lokalnych oraz ponad 40 serwisów internetowych Grupy Polskapresse będą mieli łatwiejszy dostęp do najnowszych informacji z firm, które korzystają z oferowanej przez netPR.pl usługi internetowego biura prasowego. Dzięki integracji systemów informacje prasowe, wraz z załączonymi zdjęciami i multimediami, pojawią się w systemie redakcyjnym wydawnictwa nawet w kilka minut po skierowaniu ich do upublicznienia.

Projekt, który uruchomiliśmy z Grupą Polskapresse, ułatwi organizacjom budowanie strategii komunikacji uwzględniającej nie tylko media ogólnopolskie, ale też regionalne i lokalne. Nasze rozwiązania wybierane są przez PR-owców mających świadomość, że zmiany zachodzące w mediach nie mogą pozostawać bez wpływu na narzędzia, którymi posługują się w swojej pracy. Z pewnością bardzo szybko skorzystają z nowych możliwości - mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl. - Jestem przekonany, że dostarczane przez nich informacje i materiały będą pomocne w codziennej działalności operacyjnej lidera na rynku mediów regionalnych i lokalnych, a także poważnego gracza w polskim Internecie podsumowuje.

Więcej informacji na temat biur prasowych w technologii netPR.pl znajduje się na stronie www.netpr.pl.

Więcej informacji na temat Polskapresse znajduje się na stronie www.polskapresse.pl.

***

netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie hosting wideo oraz systemy wideokonferencyjne. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Bank Pekao, Grupa BRE Banku, Grupa ING, Grupa PZU, Ernst & Young, Grupa Energa, Kulczyk Oil Ventures, Netia, Ericsson, Samsung Electronics Polska, Nestle Polska, Grupa Allegro, Poczta Polska, Carrefour Polska, Rainbow Tours, NuPlays, Havas Worldwide, Ciszewski MSL, Wirtualna Polska. Łącznie przez rozwiązania netPR.pl komunikuje kilkaset firm i instytucji. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych - media.netpr.pl (wire service) oraz właścicielem marki videoPR.pl

***

Grupa Polskapresse należy do największych wydawców prasy w Polsce. Jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Główne obszary działalności Polskapresse to prasa płatna i bezpłatna, Internet i drukarnie. Z tytułami prasowymi jest obecna w 8 największych regionach Polski (Dolny Śląsk, Pomorze, Lublin, Łódzkie, Małopolska, Mazowsze, Wielkopolska, Śląsk i Zagłębie), gdzie wydaje 10 dzienników regionalnych, w tym 8 połączonych wspólną marką Polska (Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Głos Wielkopolski, Kurier Lubelski), Express Ilustrowany, "Dziennik Polski", a także 90 tygodników lokalnych oraz bezpłatną gazetę miejską Nasze Miasto.

Grupa Polskapresse aktywnie rozwija swoją działalność internetową. W portfolio Polskapresse jest portal ogłoszeniowy Gratka.pl, który co miesiąc generuje prawie 2 mln użytkowników, a także serwisy informacyjne, m.in. portal społeczności lokalnych Naszemiasto.pl, serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl, Polskatimes.pl, Motofakty.pl oraz internetowy serwis telewizyjny TeleMagazyn.pl.

Grupa Polskapresse jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech, Czechach i Polsce.

Źródło: netPR.pl

dostarczył:
netPR.pl