Popularność Showroomu B2B Samsung Electronics przerosła oczekiwania

Popularność Showroomu B2B Samsung Electronics przerosła oczekiwania

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Warszawa, 27 czerwca W ciągu niespełna dwóch tygodni od uroczystego otwarcia Showroomu B2B, już ponad 30 partnerów firmy Samsung Electronics Polska zarezerwowało w nim terminy na szkolenia i spotkania ze swoimi klientami. Ciągle też napływają kolejne zgłoszenia i propozycje implementacji rozwiązań, które wykorzystano już w praktyce i które są częścią oferty firm współpracujących z firmą Samsung. O atrakcyjności Showroomu zadecydowało przystosowanie salonu do prezentacji kompletnych rozwiązań adresowanych do różnorodnych segmentów rynku w przestrzeni specjalnie zaprojektowanej tak, aby przypominała realne warunki w danej branży.

Główną ideą Showroomu B2B było stworzenie miniatury wszystkich największych wertykalnych segmentów rynku takich jak biuro, transport, energetyka czy HoReCa. Poszczególne jego działy odpowiadają wszelkim możliwym elementom typowego dnia biznesowego w delegacji: osoby wchodzące do Showroomu trafiają wpierw do strefy transportu, następnie mogą udać się do biura i przejść szkolenie w specjalnej sali edukacyjnej, później zaś spędzić przerwę na lunch w restauracji albo galerii handlowej, jak również załatwić sprawy w banku czy też obejrzeć wymarzone auto w salonie samochodowym. Po wieczornym spotkaniu biznesowym na wysokim szczeblu, np. w stadionowej loży VIP, trafia się do recepcji w hotelu i po zameldowaniu można odpocząć w pokoju hotelowym lub prywatnym apartamencie mówi Maciej Kacprzak, B2B Sales Manager w Samsung Electronics Polska.

Każda firma współpracująca z Samsung Polska może zainstalować swoje rozwiązania i następnie po uzgodnieniu terminu zaprosić swoich partnerów na prezentację. Samsung Showroom B2B przygotowano tak, aby mógł być on stale zmieniany i uzupełniany o nowe rozwiązania.

W dziale transportu odwiedzający Showroom natrafią na zbudowaną z 12 wyświetlaczy 46-calowych ścianę video symulującą lotnisko lub dworzec kolejowy oraz ciąg ekranów DE46, prezentujących rozkład jazdy pociągów i lotów. W imitowanej strefie wolnocłowej można znaleźć innowacyjne rozwiązania reklamowe, na przykład ekrany transparentne tworzące gabloty ekspozycyjne, wyświetlacze zamontowane na suficie oraz ścianę z mozaiką pięciu niestandardowych ekranów kwadratowych UD22.

Na strefę biurową składają się stanowiska pracy z notebookami i monitorami biznesowymi oraz ściana LFD z wyświetlaczy UE46, którą docenią przede wszystkim prowadzący prezentacje menedżerowie wysokiego szczebla. Na dwóch urządzeniach wielofunkcyjnych A3 pokazywane są rozwiązania do zarządzania drukiem, takie jak systemy zliczania kosztów oraz przekierowywania wydruku oraz funkcja autoryzacji kartami zbliżeniowymi na urządzeniach wielofunkcyjnych. W biurze prezentowany jest też ekran DE55 symulujący strefę kontroli w elektrowni oraz system licznika energetycznego wykorzystujący tablet Samsung i rozwiązanie Cloud Display.

W części gastronomicznej skorzystać można z rozwiązania MenuBoard, czyli zestawu ekranów MD55 wyświetlających menu restauracji  i umożliwiających dynamiczne nim zarządzanie oraz zmianę grafiki. W tej strefie znajdują się również tablety, dzięki którym poprzez połączenie online z firmą cateringową będzie można zamówić w przyszłości do Showroomu lunch.

Najciekawszym rozwiązaniem w strefie handlowej jest outdoorowy totem z sensorami ruchu, pozwalający na wirtualne przymierzanie ubrań dzięki oprogramowaniu stworzonemu przez firmę Arbuzz. Znajdują się tam też dwie gabloty z wyświetlaczami transparentnymi prezentujące biżuterię firmy Apart, ekran ED65 na którym prezentowany jest pokaz mody oraz miniaturowy Samsung Brandstore z najbardziej popularnymi urządzeniami konsumenckimi firmy. Na zewnątrz salonu wystawiona jest ponadto witryna reklamowa z ekranami o duzej jasności SL46, zapewniająca dobrą widoczność obrazu nawet przy najbardziej słonecznej pogodzie .

Szkolenia w Showroomie B2B są przeprowadzane w e-klasie, na którą składają się przede wszystkim elektroniczna tablica 75-calowa z nakładką dotykową oraz 10 tabletów Note 101 dla prowadzącego i uczestników prelekcji. Dodatkową formę prezentacji umożliwia VideoWall zbudowany z czterech ekranów UE55.

Ekskluzywny VIP room przeznaczony do zamkniętych spotkań biznesowych posiada wielką ścianę video złożoną z 4 ekranów ME75, dzięki której pomieszczenie może w prosty sposób zostać przekształcone w stadionową lożę. Prezentowany jest tam także stół SUR40 z wielopunktowym ekranem dotykowym ułatwiający np. prezentację oferty podczas prowadzonych negocjacji.

Z kolei w recepcji hotelowej umieszczone zostało rozwiązanie elektronicznej lady z ekranem dotykowym DE40, na której w trakcie procesu meldowania goście mogą  przejrzeć najświeższą prasę lub zapoznać się z informacjami o obiekcie, a dzieci mogą zagrać w gry. Znajduje się tam również komputer All In One dla recepcjonisty oraz urządzenie wielofunkcyjne pozwalające na zdalne drukowanie i skanowanie z użyciem smartfonów lub tabletów.

Strefa apartamentu jest miejscem, gdzie można zapoznać się z funkcjonalnością najnowszych rozwiązań elektroniki domowej firmy Samsung, takich jak sterowana zdalnie za pomocą smartfona pralka WF12F9E6P4W, lodówka czy soundbary i urządzenia kuchenne. W tej części salonu prezentowane są też najbardziej zaawansowane telewizory komercyjne oraz rozwiązania telewizji hotelowej, umożliwiające m.in. komunikację gości z obsługą obiektu i zdalne zarządzanie wyświetlaną treścią.

W całym Showroomie funkcjonuje system pełnego sterowania światłem i ekranami oparty na tablecie Samsunga, wykonany przez firmę Perfect Displays. W najbliższym czasie planowana jest instalacja kolejnych rozwiązań biznesowych opracowanych przez partnerów Samsung Electronics Polska, w tym na przykład oprogramowania służącego do zarzadzania parkiem urządzeń mobilnych lub systemu bezpieczeństwa do komputerów przenośnych.

O Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich sektorach, w których firma jest obecna. Samsung zatrudnia 227 000 osób w 75 krajach, a wartość sprzedaży w ujęciu rocznym przekracza 143 mld dolarów. Celem firmy jest odkrywanie nowych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Samsung w Polsce

W Polsce Samsung obecny jest od ponad 15 lat. Firma zlokalizowała tu jeden z dwóch swoich europejskich ośrodków badawczo-rozwojowych, posiada także fabrykę sprzętu AGD we Wronkach,
z której 85% wyprodukowanych pralek i lodówek trafia na eksport do wszystkich europejskich krajów. Samsung zatrudnia w Polsce ponad 5 000 osób.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl