Agencja interaktywna eFresh po raz kolejny dla SGB Bank

Agencja interaktywna eFresh po raz kolejny dla SGB Bank

Dodano:   /  Zmieniono: 

Spółka eFresh wchodząca w skład Grupy Fresh przygotowała dla SGB Bank interaktywny roczny raport, który stanowi pełne podsumowanie działalności  Banku oraz Spółdzielczej Grupy Bankowej. To kolejny już projekt którego zlecenie SGB powierzyła tej agencji.

Dotychczas SGB swoje sprawozdania finansowe przygotowywała w wersji papierowej l ub multimedialnej, tym razem nawiązując do innowacyjnych wzorców zagranicznych  korporacji opracowano wersję onlie. W tym celu stworzono dedykowany serwis, którego raport jest częścią. Całość nawiązuje do nowej identyfikacji wizualnej, jaką przyjął Bank.

Serwis został przygotowany w oparciu o Responsive Web Design, zawiera mechanizmy dzielenia się artykułami w społecznościach,interaktywne wykresy oraz wizerunkowe nawiązanie do nowej strategii Banku skierowanej do ludzi młodych.

Raport dostępny jest pod adresem: raport2012.sgb.pl.

Spółdzielczą Grupę Bankową tworzy ponad 200 Banków Spółdzielczych i SGB-Bank S.A. Mają długą tradycję i duże doświadczenie, niektóre z nich działają już od 160 lat. Dziś SGB to ponad 1800 placówek w całym kraju, oferujących kredyty, lokaty i konta osobiste. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych Spółdzielcza Grupa Bankowa oferuje Klientom produkty depozytowo-kredytowe na europejskim poziomie.

Agencja interaktywna eFresh wchodzi w skład Grupy Fresh. Od 2002 roku specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Najważniejsi klienci eFresh to: NESTLÉ FITNESS, Amica, Grupa Kapitałowa PBG, Eurocash, Komputronik, BCC, Pearson, Publicat oraz Travelplanet S.A. Serwisy internetowe eFresh tworzone dla spółek giełdowych zostały trzykrotnie wyróżnione w konkursie Złota Strona Emitenta, w tym dwukrotnie za zajęcie I miejsca dla strony www.pbg-sa.pl w kategorii Spółki WIG20. W 2012 roku firma otrzymała nagrodę Poznański Lider Przedsiębiorczości.

Źródło: Grupa FRESH

dostarczył:
netPR.pl