Marki własne MAKRO z myślą o potrzebach klientów branży gastronomicznej

Marki własne MAKRO z myślą o potrzebach klientów branży gastronomicznej

Dodano:   /  Zmieniono: 

Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej.

 - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. Ich oferta w MAKRO gwarantuje klientom Horeca możliwości obniżenia kosztów prowadzenia biznesu gastronomicznego i podniesienia jakości oferty. Dodatkowo chcemy, aby marki własne przynosiły klientom gotowe rozwiązania i były dostosowane do ich potrzeb. mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO Cash & Carry.

W portfolio produktów MAKRO znajdują się takie marki jak Horeca Select,  Aro, H-line czy Rioba. Horeca Select to marka zaprojektowana specjalnie z myślą o potrzebach restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn. Obecnie jest nią sygnowanych ponad 1000 artykułów zarówno spożywczych jak i przemysłowych. W samym 2012 roku oferta MAKRO została poszerzona o 280 nowych produktów Horeca Select, a w pierwszej połowie 2013 wprowadzono 50 kolejnych. W portfolio marki Horeca Select znaleźć można nie tylko podstawowe produkty w opakowaniach dogodnych dla właścicieli lokali gastronomicznych, ale także specjalistyczne takie jak frytury, kalibrowane warzywa i owoce, porcjowane mięso, wysokotłuszczowe sery czy jajka UV.  W trosce, o jakość oferowanej żywności, MAKRO wprowadziło także specjalny system kontroli świeżego mięsa Horeca Select. Dzięki procesowi monitorowania, który rozpoczyna się od certyfikowanych producentów, poprzez transport i wysokie standardy obowiązujące w halach MAKRO, firma gwarantuję bezpieczeństwo i najwyższą jakość.

Ciekawą linię produktów chętnie kupowanych przez przez klientów z sektora gastronomicznego posiada również marka Premium Fine Food Finestro. W jej ofercie znaleźć można m.in smakowe oliwy, carpaccio, wysokogatunkowe mięsa z Argentyny, USA czy Irlandii.

Klienci Horeca chętnie zaopatrują się również w profesjonalne artykuły do wyposażenia kuchni sygnowane marką własną. W ofercie marek własnych MAKRO Cash & Carry znajdują się takie produkty przemysłowe jak noże, garnki, patelnie czy pojemniki Gastro Norm ze stali nierdzewnej.

 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl