Agencja Automotive Public Relations, będąca w Polsce częścią Imago PR, przedłużyła kontrakt z firmą Moto-Profil na obsługę komunikacyjną zarządzanej przez tę spółkę sieci ProfiAuto, jednego
z największych dystrybutorów części samochodowych w Polsce.
Konsultanci zespołu Automotive PR będą odpowiedzialni za doradztwo strategiczne oraz koordynację działań komunikacyjnych sieci ProfiAuto kierowanej do partnerów sieci i mediów.
Agencja współpracowała z Moto-Profil od kilkunastu miesięcy realizując m.in. kampanie informacyjne Zimowy Pit Stop czy Kierowco! Obudź się na wiosnę.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z konsultantami Automotive PR. Przy obecnej skali prowadzonego przez nas biznesu w Polsce i za granicą potrzebowaliśmy doradców z międzynarodowym doświadczeniem i jednocześnie doskonałą znajomością rodzimego rynku. Naturalną konsekwencją spełnienia tych oczekiwań jest kontynuacja współpracy powiedział Bogumił Papierniok, dyrektor zarządzający w Moto-Profil, właściciela marki ProfiAuto.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Za działania dla Moto-Profil odpowiada zespół Piotra Dembińskiego, account managera w Imago PR, jednocześnie pełniącego funkcję general managera w Automotive PR Poland.
Automotive PR z bazą w Londynie, posiada swoje przedstawicielstwa w 16 krajach, w tym w biurach na terenie Azji, Europy oraz obu Ameryk. W gronie ponad czterdziestu międzynarodowych klientów Automotive PR znajdują się obecnie najwięksi producenci samochodów, tacy jak: Chevrolet, Ferrari, Vauxhall czy DAF Trucks oraz wiodący międzynarodowi dostawcy podzespołów i systemów dla branży automotive - m.in.: Bosch, Tata Steel czy Chevron Global Lubricants.
Automotive PR Poland jest częścią Imago Public Relations.