Firma PPG Deco Polska, krajowy lider w produkcji farb, lakierów, narzędzi oraz akcesoriów malarskich, zakończyła pierwszą część procesu wdrażania nowego formatu sklepów dla profesjonalnych wykonawców. Ponad 40 placówek na terenie całej Polski, a także kolejne, które sukcesywnie powstają, będą posiadać jedną, czytelną nazwę Centrum Dekoral Professional.
Ogólnopolska sieć sklepów malarskich firmy PPG Deco Polska, która obejmowała do tej pory Centra Dekoracyjne oraz Centra Dekoral Professional (oferujące produkty marek Dekoral Professional, Sigma Coatings, Dekoral, Domalux Professional, Domalux, Drewnochron, Bondex i Dekoral Gold) zyskała jedną, wspólną nazwę: Centrum Dekoral Professional. Tym samym znikną wszystkie działające obecnie Centra Dekoracyjne, a ich miejsce zajmą oddziały dostosowane do ujednoliconego formatu: - Zrezygnowaliśmy definitywnie ze starego logotypu i marki Centrum Dekoracyjne, które nie kojarzyły się naszym klientom jednoznacznie z ofertą marek PPG Deco Polska. Tym bardziej, że nazwa ta jest powszechnie wykorzystywana na rynku przez różne branże, a zależy nam, aby w każdym miejscu w kraju nasi klienci nie mieli wątpliwości, gdzie uzyskają dostęp do pełnej oferty PPG Deco Polska oraz profesjonalnego wsparcia ze strony naszych doradców mówi Tomasz Ronczewski, Manager Marketingu Kanału Dystrybucji Trade firmy PPG Deco Polska.
Nowoczesne Centra Dekoral Professional to sieć sklepów skierowana w głównej mierze do klientów profesjonalnych, a więc specjalistów oraz firm wykonawczych działających w branży budowlano-wykończeniowej: Dzięki wysokiej świadomości marki Dekoral Professional u tej grupy odbiorców, ujednolicona nazwa pozwala na budowanie spójnego wizerunku opartego na naszym dotychczasowym doświadczeniu i sprawdzonych formach współpracy. Każde Centrum Dekoral Professional to bowiem miejsce, w którym można uzyskać fachową poradę na temat technik malarskich oraz prawidłowego doboru materiałów i narzędzi dodaje Tomasz Ronczewski. Główne rozwiązania oferowane profesjonalistom to m.in. pełny serwis na każdym etapie inwestycji, atrakcyjne warunki współpracy, a także inicjatywy dedykowane branży malarskiej: Akademia Technik Malarski Dekoral Professional, konkurs Malarz Roku Dekoral oraz promocja Malarzy Certyfikowanych Dekoral. Jak podkreśla Tomasz Ronczewski, wszystkie elementy i produkty, za które cenią nas klienci pozostają w tym samym miejscu będą one teraz jeszcze lepiej widoczne, łatwiej rozpoznawalne i kojarzone dzięki sile marki Dekoral Professional. Specjalną ofertę we wszystkich Centrach Dekoral Professional przygotowano także dla klientów indywidualnych. Doradcy nie tylko pomogą w wyborze pakietu farb i akcesoriów, ale przedstawią także usługi Malarza Certyfikowanego Dekoral. Każdy ze sklepów wyposażony jest również w ścianę kolorów z dwoma rodzajami oświetlenia i oferuje testery dla niezdecydowanych klientów, którzy chcą najpierw sprawdzić końcowy efekt na docelowym podłożu.
www.centrumdekoralprofessional.pl