Divante, spółka z Grupy OEX, przygotowało serwis skierowany do klientów galerii handlowych.
Pod adresem kizzu.pl znaleźć można aktualne oferty z 322 galerii i 1520 marek. Codziennie aktualizowana baza ofert ułatwi klientom odkrycie korzystnych promocji i nowych marek. Serwis Kizzu.pl uzupełniają aplikacje mobilne na iPhone oraz Android. Umożliwiają one przeglądanie ofert z galerii w której się aktualnie znajdujemy.
Naszym celem jest wykorzystanie potencjału nowych technologii do ułatwienia tradycyjnych zakupów. E-Commerce rośnie ale nadal ponad 95% zakupów realizowanych jest w tradycyjny sposób. W tych zakupach pomagać ma Kizzu.pl mówi Aneta Czemarmazowicz, pomysłodawczyni projektu.
Divante podpisało już umowy z trzema galeriami, które chcą wykorzystać promocyjne mechanizmu udostępnianie przez Kizzu.pl.
Misją Divante jest wspierać klientów w generowaniu sprzedaży za pomocą technologii. Wraz z Kizzu, email marketingiem Sendingo i narzędziem do tworzenia interaktywnych gazetek posiadamy najmocniejszą w Polsce bazę do wspierania sprzedaży naziemnej za pomocą internetu. Know-how, który zdobyliśmy dzięki nowatorskim badaniom ROPO i efektów odwrotnych (wraz z agencją badawczą IMAS), teraz procentuje mówi Piotr Karwatka, wiceprezes zarządu Divante
Serwis Kizzu oraz aplikacje mobilne dostępne są pod adresem kizzu.pl.