Rusza kampania reklamowa marki Aro

Rusza kampania reklamowa marki Aro

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów.

Hasło przewodnie kampanii to Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej. W spocie reklamowym zaprezentowana jest różnorodność produktów marki Aro, od artykułów spożywczych po przemysłowe. Reklama emitowana będzie w takich stacjach telewizyjnych jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery. Kampania rusza także we wszystkich halach MAKRO oraz sklepach sektora handlu tradycyjnego, których właściciele zaopatrują się w produkty Aro. Jest to już trzecia kampania reklamowa tej marki. Zeszłoroczna inicjatywa przyniosła dziesięcioprocentowy wzrost świadomości wśród konsumentów oraz zwiększyła chęć zakupu produktów Aro. W tym roku celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi klientów na konkurencyjną cenę artykułów i ich bogatą ofertę. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing Sp. z. o. o. Kampania trwa od 19.08 do 15.09 br.

Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną.  Jest to jedna z pierwszych marek własnych na rynku ogólnopolskim. Produkty z logotypem Aro obecne są dzisiaj w halach MAKRO i METRO w 29 krajach świata. Markę wyróżnia gwarancja najniższej ceny, co umożliwia klientom MAKRO skuteczną walkę z konkurencją. Charakter marki najlepiej wyraża hasło Aro zawsze najtaniej!. Aro od zawsze cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. W Polsce w swoim asortymencie posiada ponad 1000 produktów, z których ok. 700 to artykuły spożywcze, a 300 to przemysłowe. Produkty sygnowane marką Aro znajdziemy w każdej kategorii, poczynając od nabiału, wędlin, czy ryb, a kończąc na kosmetykach lub karmie dla zwierząt. Marka Aro to również gwarancja kontrolowanej jakości, która nieustannie sprawdzana jest przez doświadczony zespół Zarządzania Jakością MAKRO.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl