Co Ty na to, żeby zostać ekspertem? Nowa kampania pralek Eco Bubble firmy Samsung

Co Ty na to, żeby zostać ekspertem? Nowa kampania pralek Eco Bubble firmy Samsung

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

14 września ruszyła kampania promocyjna nowych pralek Eco Bubble. Firma Samsung Electronics przy współpracy z P&G pomaga nam zostać ekspertem od skutecznego prania.

Kampania pralek Eco Bubble, stworzona we współpracy z firmą P&G, trwa od 14 września do 14 października 2013 roku. Podczas kampanii pralki Samsung Eco Bubble objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie urządzenia otrzymamy Zestaw Eksperta, czyli dwa proszki do prania Ariel po 2,5 kg każdy, praktyczny i wygodny pojemnik na proszek oraz poradnik. Do odebrania jest aż 4000 Zestawów Eksperta.

Samsung Electronics we współpracy z P&G przygotował dodatkowo aplikację Ekspert w praniu w wersji mobilnej (możliwa do pobrania z Samsung Apps, a od 23 września także z Google Play i odczytania na urządzeniach z systemem Android). Znajdziemy w niej wskazówki, jak prać skutecznie, sortować kolory, usuwać trudne plamy i właściwie dozować detergenty. Aplikacja ma również funkcję mierzenia twardości wody na podstawie lokalizacji oraz słownik symboli konserwacji odzieży znajdujących się na metkach.

Specjalnie dla konsumentów została przygotowana strona internetowa (www.ecobubble.samsung.pl) utrzymana w konwencji poradnika Jak skutecznie prać i zostać ekspertem w praniu, z której można dowiedzieć się, jak dzięki technologii Eco Bubble oraz detergentom Ariel skutecznie prać odzież nawet w chłodnej wodzie. Natomiast od października na tej stronie będzie można wziąć udział w konkursie, w którym wygraną będzie pralka Samsung Eco Bubble.

Kampania prowadzona będzie w różnego typu mediach. 30-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN Style, TVN24 i Discovery Channel. Reklamy Eco Bubble będą także zamieszczone w prasie między innymi w magazynach wnętrzarskich (Dobre Wnętrze, Cztery Kąty, Home Mag, Elle Deco) oraz lifestylowych (Viva, Fashion, Party, Shape czy Kukbuk), magazynach dla mężczyzn (Stuff czy Mens Health) i pismach dla rodziców (Dziecko). Promocja obecna będzie również w internecie w portalach zasięgowych (Onet.pl, Interia.pl, gazeta.pl), portalach wnętrzarskich i kobiecych, porównywarkach cenowych i serwisie youtube.com oraz na Facebooku. Spoty reklamowe zobaczą również widzowie w kinach sieci Cinema City i Helios

Technologia Eco Bubble to rewolucja w praniu. W wyniku połączenia wody, proszku i powietrza tworzy się aktywna piana w postaci miliona bąbelków. Wystarczy więc niska temperatura wody, aby prać tak samo skutecznie jak w gorącej, bo bąbelki o wiele efektywniej wykorzystują piorące właściwości detergentu i wnikają w tkaniny do 40 razy szybciej i głębiej! Pozwala to zaoszczędzić energię, zapomnieć o środkach zmiękczających wodę i zmniejszyć rachunki za prąd. Model WF80F5E5U4W zaliczany jest do klasy energetycznej A+++.

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z firmą P&G. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Za kreację materiałów odpowiada agencja Cheil. 

Zasady promocji oraz dodatkowe informacje o pralkach Eco Bubble można znaleźć pod adresem: www.ecobubble.samsung.pl

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl