KFC wybrało agencję kreatywną

KFC wybrało agencję kreatywną

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

McCann Worldgroup wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki KFC. W konkursie ofert, który został ogłoszony w połowie lipca 2013 r., oprócz McCann Worldgroup, wzięły udział: Red8 Advertising, Ogilvy&Mather, PZL i Havas Worldwide Warsaw.

Nowa agencja będzie odpowiadała za koncepcję kreatywną całej marki KFC, oraz działania ATL i BTL w mediach tradycyjnych i w Internecie.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, czyli od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach   Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 15 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 170 restauracji KFC.

W 2012 roku sieć restauracji KFC otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands. Marka uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku nie tylko przez grono niezależnych ekspertów, ale również przez konsumentów, którzy w 2012 r. po raz pierwszy współuczestniczyli w głosowaniu. Przyznane wyróżnienie to efekt konsekwentnej realizacji długoterminowej strategii marketingowej, która od wielu lat buduje tożsamość marki, przyczyniając się do zdobycia zaufania milionów gości. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB i Stubbs. Obecnie Spółka zarządza ponad 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.

Więcej informacji udziela:

Ewa Wojtarowicz

Account Manager

Edelman Polska

e-mail: [email protected]

tel: (22) 576 35 55

Źródło: KFC

dostarczył:
netPR.pl