Onet korzysta z Netsprint Audience

Onet korzysta z Netsprint Audience

Dodano:   /  Zmieniono: 

 

Biuro Reklamy Onet wdrożyło Netsprint Audience, rozwiązanie umożliwiające skuteczne targetowanie reklam do określonych grup użytkowników.

Netsprint Audience pozwala na dowolną segmentację użytkowników ze względu na ich zainteresowania, na podstawie ich historycznych i aktualnych zachowań. Dzięki temu reklamodawca może skutecznie kierować swój przekaz do osób zainteresowanych jego ofertą.

System zbiera informacje, jakimi zagadnieniami i sekcjami tematycznymi interesowali się poszczególni użytkownicy serwisów grupy Onet. Na podstawie zebranych danych w czasie rzeczywistym przypisuje użytkowników do profili marketingowych oraz estymuje ich liczność.

Do dyspozycji reklamodawców przygotowano 20 profili predefiniowanych (np. ogólne takie jak Mężczyzna/Kobieta, czy też bardziej szczegółowe np. rodzice, gadżeciarze), ale jest też możliwość budowania profili indywidualnych (ściśle powiązanych z ofertą reklamodawcy). System umożliwia także łączenie informacji o zachowaniach na Onecie z retargetingiem (informacją o zachowaniu użytkownika na stronie reklamodawcy i serwowanie reklam ).

Platforma Netsprint Audience wyróżnia się na tle obecnej na rynku konkurencji tym, że pozwala uzyskać wysokiej jakości wiedzę o użytkownikach na podstawie ich rzeczywistych, historycznych wyborów, zapytań kierowanych do wyszukiwarki, czytanych artykułów i zainteresowań.

Dzięki temu, Biuro Reklamy Onet przy współpracy z Netsprint będzie w stanie dostarczyć czytelnikom portalu ciekawsze, lepiej dopasowane treści reklamowe, zarówno w ofercie bezpośredniej dla reklamodawców, ale też w niedalekiej przyszłości w ekosystemie RTB. Dokładna wiedza o zainteresowaniach użytkowników pozwoli również na rekomendowanie użytkownikom portalu treści indywidualnie dobranej do ich preferencji, co przekłada się zarówno na jakość wizyt użytkowników, jak i uzyskiwany poziom konwersji.

Źródło: NetSprint.pl

dostarczył:
netPR.pl