I wszystko staje się prostsze wystartowała nowa kampania TEEKANNE

I wszystko staje się prostsze wystartowała nowa kampania TEEKANNE

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Po filiżance aromatycznej herbaty nawet trudne tematy i wydarzenia wydają się prostsze i łatwiej je zaakceptować takie wnioski nasuwają się po obejrzeniu lekkiego i zabawnego spotu reklamowego marki TEEKANNE. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, promująca pięć nowych smaków TEEKANNE.

Historia, opowiadana w reklamie TEEKANNE, toczy się niezwykle wartko, prowadząc wydawałoby się nieuchronnie do katastrofy. Oto córka przedstawia rodzicom swojego chłopaka (kamera pokazuje niedbale rozpartego na sofie długowłosego młodzieńca, z rękami pełnymi tatuaży) oraz prezentuje ich przyszłą wnuczkę (spory ciążowy brzuszek wskazuje, że już niebawem pojawi się ona na świecie). Co więcej rozmowa toczy się w bardzo nowoczesnych realiach przez skypea. Zdezorientowani rodzice patrzą na siebie w osłupieniu. I gdy wydaje się, że ich zdziwienie przejdzie w szok, do akcji wkracza on kultowy brand Hero - przystojny Pan Czajnik. Podsuwa rodzicom pyszną herbatę TEEKANNE i nagle wszystko wydaje się prostsze. Na twarze rodziców wraca uśmiech, może nie szeroki, ale pełen zrozumienia i aprobaty.

Opowiedziana przez TEEKANNE historia pokazuje, że reklama herbaty może z powodzeniem bazować na lekkim przymrużeniu oka i zabawnym dialogu z konsumentem. - Ma wciągnąć go w swój świat i pokazać pozytywne aspekty spraw, z pozoru wcale nie najłatwiejszych. Nowoczesność, bycie blisko naszych odbiorców w ważnych dla nich chwilach, radość życia, optymistyczne przesłanie to wartości, które chcemy, by były kojarzone z naszą marką mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach TV. Elementem, zmieniającym się w reklamie, będą kolejni jej bohaterowie - pojawi się 5 nowych smaków herbat TEEKANNE:Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger - Lemon, Black Tea Black Currantoraz Black Tea Black Lemon with vitamin C.

Start Kampanii: 11 listopada 2013

Spot został przygotowany przez JERKfilms, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Maxus. Za działania PR odpowiada GRUPA 365NET.

 

 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska

dostarczył:
netPR.pl