Magiczne kadry na finał kampanii marki Cukier Królewski

Magiczne kadry na finał kampanii marki Cukier Królewski

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

W ostatnim dniu 2013 roku zakończyła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Życie jest słodkie a Cukier Królewski. Podsumowuje ją przygotowany przez koncern Südzucker Polska S.A. krótki film z będącego częścią kampanii ambientu z wykorzystaniem gofrobusa. W obrazie uchwycono najsympatyczniejsze momenty wydarzenia, którego celem było pokazanie, że życie jest słodkie, jeśli tylko jesteśmy dla siebie życzliwi, niekoniecznie od święta. Działania ambientowe przygotowała i koordynowała agencja Havas Engage Warsaw.

Na kampanię promującą grupę cukrów pudrów marki Cukier Królewski złożyły się spoty telewizyjne, reklama w prasie i w Internecie oraz outdoor. Akcję wpierały promocja konsumencka i nietypowy ambient, który wśród konsumentów zyskał zainteresowanie znacznie przekraczające oczekiwania organizatorów. Wydarzenie ambientowe miało dwie odsłony 14 i 15 grudnia w Krakowie oraz 21 i 22 grudnia we Wrocławiu.

Gofry za życzliwość

Celem ambientu było zachęcenie ludzi do wykonywania miłych gestów wobec bliskich, jak i nieznajomych. W centrum Krakowa i Wrocławia na dwa dni zaparkował oryginalny pojazd gofrobus, na dachu którego zamontowano młynek przypominający jeden z najpopularniejszych produktów tej marki. Każdy, kto zrobił coś sympatycznego w stosunku do drugiej osoby, otrzymywał ciepłego gofra oprószonego cukrem pudrem. Dodatkowo, mógł nacisnąć czerwony guzik umieszczony na gofrobusie, a wówczas z młynka sypał się śnieg, którego tej zimy nie mieliśmy okazji zobaczyć na ulicach naszych miast. Ambient wzbudził wiele emocji, rzecz jasna tych pozytywnych ludzie (czasem zupełnie nieznajomi) nie szczędzili sobie uścisków i buziaków, wymieniali życzenia świąteczne, a nawet wyśpiewali tradycyjne Sto lat dwóm solenizantkom. W ten oto sposób producentowi słodkiej marki udało się rozmnożyć życzliwość i wzbudzić ciepłe emocje.

Na zlecenie producenta Cukru Królewskiego ambient przygotowała i koordynowała agencja Havas Engage Warsaw. Komunikacją PR wydarzenia zajęła się krakowska agencja Open Media.

Film z ambientu dostępny jest pod linkiem: http://gohav.as/33d9bf2d

Havas Engage Warsaw

Havas Engage Warsaw specjalizuje się w akcjach aktywujących i angażujących konsumentów. Experience marketing, event marketing, shopper & retail marketing oraz graphic design to główne kompetencje agencji. Havas Engage Warsaw jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych.  W 2011 roku zdobyła tytuł Agencji Roku w raporcie przygotowanym przez redakcję Media & Marketing Polska.

Źródło: Havas Engage Warsaw

dostarczył:
netPR.pl