Dominos rozpoczyna nową kampanię reklamową, która obejmie outdoor oraz internet. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, a także podkreślenie najkrótszego w stosunku do konkurencji czasu dostawy pizzy.
Kampania, która potrwa do końca stycznia skierowana jest zarówno do dotychczasowych, jak i do potencjalnych klientów marki Dominos. Pokazuje, że pizza Dominos dostarczana jest w maksymalnie 30 minut, dzięki czemu jest zawsze świeża i gorąca.
Reklamy można już zobaczyć w szeroko pojętym outdoorze na billboardach, nośnikach citylight i backlight, a także w metrze oraz przy Dworcu Centralnym w Warszawie gdzie umieszczona została wielkoformatowa siatka reklamowa. Kampania obejmuje działania digital, po raz pierwszy spot reklamowy pojawi się również na kanale YouTube. Ponadto Dominos Pizza została partnerem promocji filmu Wilk z Wall Street, którego widownię szacuje się na pół miliona Polaków.
Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków - z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Na całym świecie Dominos Pizza jest znana nie tylko z powodu najwyższej jakości składników, ale przede wszystkim z niezawodnej i szybkiej dostawy z polskich statystyk wynika, że średni czas, upływający od momentu złożenia zamówienia do odebrania gorącej pizzy w drzwiach własnego domu, to nieco ponad 20 minut!