Rusza Tygodnik Biznes i Prawo

Rusza Tygodnik Biznes i Prawo

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Tygodnik Biznes i Prawo zadebiutuje 3 lutego. Planowany nakład to 550 tysięcy wersji elektronicznej i 5000 wersji drukowanej. Będzie to pierwszy tygodnik biznesowo-prawny na rynku z dominującym e-wydaniem.

Tygodnik Biznes i Prawo to czasopismo o charakterze informacyjno-poradnikowym, skierowane do przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów i urzędników. Będzie wydawane w formacie elektronicznym i dystrybuowane do 550 tysięcy odbiorców - czytelników publikacji, newsletterów i użytkowników portali Wiedzy i Praktyki wydawcy tygodnika. Oprócz bezpłatnej wersji elektronicznej tytuł, w niewielkim nakładzie 5 tysięcy egzemplarzy, będzie dostępny w sieci salonów prasowych RUCH, Garmound oraz EMPIK. Cena egzemplarza to 5 zł. Wydanie elektroniczne i wydanie drukowane będą zwierać te same informacje i artykuły, wydanie elektroniczne będzie sukcesywnie poszerzane o funkcjonalności wynikające z cyfrowego formatu, m.in. materiały audio i video.

Tygodnik będzie dystrybuowany w poniedziałki. Dzięki temu osoby rozpoczynające tydzień pracy będą miały w swoich skrzynkach pocztowych aktualny przewodnik po wydarzeniach gospodarczych i prawnych w nadchodzącym tygodniu. Wydawca już dziś umożliwia dopisywanie się do listy dystrybucyjnej tygodnika każdemu zainteresowanemu jego otrzymywaniem, można to zrobić na stronie tbip.pl.

Tygodnik Biznes i Prawo będzie miał 48 stron podzielonych na dwie sekcje tematyczne biznesową oraz prawną. W sekcji biznes znajdą się artykuły, które opisują czynniki wpływające na rozwój firm i przedsiębiorstw w sektorach przemysłu, usług, handlu, transportu, rolnictwa i finansów.Dopełnienie każdego działu stanowią zapowiedzi najważniejszych wydarzeń gospodarczych nadchodzącego tygodnia oraz opiniotwórcze BLOGI, prowadzone przez rozpoznawalnych ekspertów i praktyków gospodarczych. Sekcja prawna będzie informować o zmianach w prawie i przepisach ze wskazaniem przełożenia regulacji na aktywność zawodową czytelników. Każdy artykuł będzie uzupełniany komentarzami ekspertów i specjalistów współpracujących z redakcją.

Redaktorem naczelnym Tygodnika Biznes i Prawo jest Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Wiedzy i Praktyki, do 2012 roku zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej odpowiedzialny za działy Podatki, Praca i Prawo, wcześniej kierownik działu podatkowego w Gazecie Prawnej i DGP. Działem Biznes pokieruje Zbigniew Biskupski wcześniej związany z Dziennikiem Gazetą Prawną, Prawo i Życie" oraz tygodnikiem Twój Biznes.

Źródło: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl