Netia wprowadziła nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) - Business Community Offer. To kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające płynną komunikację w firmie, które integruje elementy kilku kluczowych usług Netii, znanych z segmentu klientów korporacyjnych, m.in. Netia Office Anywhere oraz Netia IT Support.
Netia Business Community Offer (BCO) to idealne rozwiązanie dla firm w sektora MŚP, które nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na kosztowne i czasochłonne tworzenie własnych, wewnętrznych rozwiązań komunikacyjnych. W ramach nowej oferty BCO, Netia udostępnia swoim klientom biznesowym kilka zintegrowanych ze sobą usług jednocześnie:
- Netia Office Anywhere - czyli usługę zunifikowanej komunikacji i zdalnej pracy grupowej, opartą na komunikatorze Microsoft Lync 2013;
- IntegralNet - platformę łączności wraz z urządzeniami (telefony IP HD i bramy IAD firmy Grandstream);
- Netia IT Support - wsparcie techniczne w zarządzaniu aplikacjami na komputerach klienta.
Nowa oferta Netii zapewnia firmie sprawny przepływ informacji, a co za tym idzie - komfort pracy. Umożliwia budowanie pełnej, dopasowanej do indywidualnych potrzeb komunikacji w firmie, z wykorzystaniem wielu narzędzi takich jak: telefon, fax, komunikator, chat, konferencje video, czy monitorowanie statusu poprzez funkcję presence.
Netia Business Community Offer umożliwia bezpłatną, nielimitowaną komunikację telefoniczną, wideo i chat oraz eliminuje koszty zakupu, serwisowania i rozbudowy centrali abonenckiej. Zapewnia profesjonalną opiekę specjalistów Netii i umożliwia szybką i łatwą rozbudowę infrastruktury o kolejnych użytkowników i lokalizacje. Ponadto, oferta BCO może być początkiem budowania komunikacji w firmie wykorzystującej hostowaną pocztę, własne aplikacje klienckie.
W ramach Netia Business Community Offer każdy klient sam komponuje najlepsze rozwiązanie komunikacyjne w przedsiębiorstwie, wybierając spośród czterech rodzajów predefiniowanych profili użytkownika końcowego. Dzięki nim może stworzyć stanowisko pracy dla każdego pracownika czy współpracownika, dostosowane do jego indywidualnych wymagań i preferencji odnośnie sposobu komunikowania się zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Pakiety usług w ramach BCO mogą być wykupione na 12 lub 24 miesiące. Koszt przykładowego pakietu dla pracownika, umożliwiającego przeprowadzanie rozmów telefonicznych z pełną funkcjonalnością centrali abonenckiej i komunikację z dowolnego miejsca oraz udział w wideo rozmowach (gdzie praca w grupie wymaga dzielenia się dokumentami i edytowania ich na bieżąco) wynosi 62 zł netto miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące wraz z telefonem IP HD Voice.
Ponadto, klienci mają do dyspozycji również trzy rodzaje profili usług grupowych: umożliwiających przeprowadzanie wideo konferencji (obsługa sal wideokonferencyjnych w firmie z rozproszonymi geograficznie uczestnikami, którzy korzystają z urządzeń osobistych), pakiet automatycznego biura umożliwiający zbudowanie zapowiedzi ogólnofirmowej i scenariuszy kierowania ruchem dla połączeń telefonicznych oraz wsparcie serwerowe, czyli pomoc w zarządzaniu wszystkimi serwerami, z jakich korzysta firma.
Więcej informacji na temat usługi znajduje się na stronie: www.netia.pl/community_offer
***
O Netii
Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.