Start: Usługa "Service Agility" przyspiesza innowację, współpracę i OSS/BSS w czasie rzeczywistym

Start: Usługa "Service Agility" przyspiesza innowację, współpracę i OSS/BSS w czasie rzeczywistym

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Kompleksowa oferta wykorzystuje szerokie możliwości z portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS oraz usługi optymalizacyjne (Service Enablement) na nowym poziomie rozwoju i dostarczania nowych usług i pakietów
  • Wspiera partnerską współpracę i innowację ekosystemów poprzez jednolite ramy zapewniając wspólne dla firm katalogi produktów, mechanizm ekspozycji oraz interakcję między użytkownikiem a jego partnerem
  • Z opakowań jednostkowych i wstępnie zintegrowanych produktów operatorzy mogą wprowadzić nowe usługi w ciągu zaledwie paru dni, ukierunkowanych na całą bazę klientów lub ich wybrane segmenty

Ericsson uruchamia usługę Service Agility, aby pomóc operatorom i ich partnerom przyspieszyć innowacyjny projekt usług, ich montaż, dostawę i zarządzanie. Service Agility ułatwia operatorom współpracę z ekosystemem partnerów, dostawców i programistów, ułatwiając szybsze uruchomienie znacznie szerszej gamy innowacyjnych produktów i usług.

Uruchomienie usługi obejmuje szerokie portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS i obsługi włączania (Service Enablement), co zapewnia szybką i skuteczną innowację do sprawnego tworzenia usług, jak również dostępności dla zatwierdzonych partnerów biznesowych do współpracy generującej dochód. Usługa napędza zarządzanie innymi usługami i obejmuje dostawę za pośrednictwem wspólnego katalogu firmy, jest także wstępnie zintegrowana z pełną opłatą i rozliczeniem dla firmy Ericsson w jednym rozwiązaniu. Zapewnia ona również mechanizmy ekspozycji nowych usług, jak i interakcję dla sprawnej współpracy, szybszej dostawy, krótszego czasu wprowadzenia na rynek i większej efektywności pod względem kosztów.

Usługa Service Agility używa pojedynczej, otwartej i elastycznej infrastruktury, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które pozwala użytkownikowi przeglądać i wybierać ofertę z katalogu korporacyjnego, który przechowuje wszystkie informacje o produkcie jako składniki i zapewnia jednolity sposób tworzenia i eksponowania zarządzania usługami, takimi jak parametry ładowania i polityki, a także inne aspekty świadczenia usług. Wstępnie zintegrowane oprogramowanie, otwarte API oraz składniki katalogowania wielokrotnego użytku stymulują szybką, ekonomiczną integrację i rozwój produktów.

Per Borgklint, wiceprezes i szef pionu obsługi rozwiązań firmy Ericsson, mówi: "Przez fuzję dwóch dojrzałych i wiodących na rynku obszarów produktowych - naszą szeroko stosowaną platformę włączania usługi w czasie rzeczywistym i nasze napędzane katalogowaniem funkcje zarządzania OSS/BSS - do jednego rozwiązania Service Agility, nasi klienci mogą osiągnąć szybkość i elastyczność niezbędną do zdobycia przewagi na rynku, a tym samym zwiększyć rentowność i możliwości zaspokojenia popytu konsumentów. Nasze kompleksowe rozwiązanie zawiera wszystkie komponenty systemowe niezbędne do poprawy satysfakcji i ostatecznie relacji z każdej strony uczestniczącej, od partnerów do konsumentów, szybko i sprawnie za pomocą cyfrowych kanałów samoobsługowych dla każdej oferty, bez względu na to jak jest ona pozyskiwana lub dostarczona".

Firma Ericsson zatrudnia również ponad 16 000 konsultantów i integratorów systemów, którzy mogą zaoferować klientom usługi Service Agility porady krok po kroku tak, aby jak najlepiej zintegrować produkty firmy Ericsson (OSS/BSS oraz Service Enablement). Ci specjaliści są wysoce doświadczeni, ponieważ dostarczają ponad 1500 projektów rocznie dla klientów na całym świecie.

W trakcie Mobile World Congress 2014 w Barcelonie (Hiszpania), firma Ericsson będzie pokazywała wiodące na całym świecie technologie oraz możliwości i innowacyjność usługi. Wierzymy, że każdy, kto korzysta z połączeń będzie mógł się połączyć, oraz że będziemy wskazywać drogę rozwiązaniami, które napędzają rozwój mobilności, dostępu szerokopasmowego i chmury sieciowej, tworząc podstawę dla ekosystemów i transformacji w różnych branżach. Jesteśmy twoim przewodnikiem w społeczeństwie sieciowym. 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl