Rusza nowa kampania Tymbark dla soków 100%

Rusza nowa kampania Tymbark dla soków 100%

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Badania wykazują, że Polacy jedzą pełnowartościowe śniadania tylko w weekendy. Odpowiedzią marki TYMBARK na ten problem jest projekt Środa to mała sobota przygotowany w ramach długofalowej kampanii Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku. Uczy on konsumentów, jak zdrowe nawyki śniadaniowe przenieść również na pozostałe dni tygodnia. Jeśli siedem dni to za dużo, TYMBARK radzi zacząć od małych kroków i swoje postanowienie wdrażać np. już od środy.

Misją marki TYMBARK jest budowanie wśród konsumentów świadomości, że soki powinny być istotnym elementem zdrowej diety każdego z nas. Badanie zwyczajów śniadaniowych Polaków, przeprowadzone na zlecenie marki w październiku 2013 roku wykazało, że Polacy tylko w weekendy mają czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Respondenci badania Dwa śniadania Polaków przyznali też, że zapewnienie organizmowi codziennie 5 porcji warzyw i owoców to dość trudne zadanie. Marka TYMBARK nie pozostała obojętna na te wyniki i znalazła rozwiązanie. W nowej kampanii marki środa staje się małą sobotą a konsumenci otrzymują jasny przekaz wzmocniony opiniami ekspertów: szklanka soku Tymbark to 1 z 5 zalecanych porcji owoców, warzyw lub soku.

Głównym celem nowego projektu marki TYMBARK Środa to mała sobota, realizowanego w ramach długofalowej kampanii Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku, jest zachęcenie Polaków do jedzenia zdrowych, pełnowartościowych śniadań już nie dwa, a pięć razy w tygodniu. Dodatkowo marka udowadnia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.

W ramach kampanii, poza aktywnościami z zakresu media relations, zaplanowano działania z najbardziej zasięgowymi blogerami modowo-lifestylowymi. Za pomocą swoich kanałów social media udowadniać będą oni skuteczność Efektu TYMBARK. W myśl hasła najnowszej kampanii TYMBARK Kochaj zdrowie, kochaj życie, blogerzy pokażą pozytywny wpływ soków 100% TYMBARK multiwitamina na jakość życia. Wśród aktywności znalazła się także współpraca z portalem zrzeszającym ponad 4 tysiące blogerów kulinarnych.

Soki 100% marki TYMBARK pojawią się również w ramach kampanii product placement w najnowszej, wiosennej ramówce stacji TVN i Polsat w dwóch sprawdzonych, popularnych serialach oraz jednej nowości. Lokowanie soku 100% TYMBARK odnajdziemy w Prawie Agaty, Przyjaciółkach, które mają już wierne grono lojalnych i oddanych widzów, a także w najważniejszej tvn-owskiej nowości Sama słodycz.

Informacje o marce TYMBARK

Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millward Brown SMG/KRC, luty 2013). Tymbark odniósł również sukces na Facebooku, gdzie gromadzi najwięcej fanów w kategorii FMCG.

Firma buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Produkty sygnowane logo Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, US A, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

W ofercie spółki znajduje się szeroka oferta soków owocowych i warzywnych w kartonach i bardzo wygodnych butelkach plastikowych. Do ich produkcji używa się tylko najwyższej jakości owoców, dzięki którym mają doskonały i niepowtarzalny smak. Wszystkie soki od Tymbarku, nie zawierają dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników bez względu na rodzaj opakowania.

Źródło: Tymbark

dostarczył:
netPR.pl