- Firma Ericsson i organizacja Save the Children podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie.
- Na mocy umowy Ericsson Response będzie dostarczać i wspierać rozwiązania oraz usługi telekomunikacyjne, które umożliwią lepszą i szybszą łączność ułatwiającą prowadzenie akcji ratunkowych.
- W umowie podkreślono kluczowe kompetencje Ericsson w przygotowaniu odpowiednich rozwiązań i podejmowaniu wspólnych działań wspierających jej partnerów, podczas niesienia pomocy ofiarom katastrof.
Kluczową rolę w reagowaniu na sytuacje zagrożenia na świecie odgrywa sektor ICT; szybka i skuteczna łączność z służbami ratowniczymi jest wówczas niezbędna do ratowania istnień ludzkich i niesienia pomocy ofiarom kataklizmów. Firma Ericsson i organizacja Save the Children podały dziś do wiadomości publicznej, że podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie.
Na mocy umowy członkowie globalnej inicjatywy Ericsson Response udostępnią technologię telekomunikacyjną oraz możliwości sektora ITC, które zapewnią lepsze i szybsze systemy łączności podczas akcji ratunkowych organizowanych w celu niesienia pomocy ofiarom katastrof.
Umowę podpisano wstępnie na trzy lata, po upływie których umowa zostaje automatycznie przedłużona o kolejny rok. Pozostając w gotowości Ericsson Response zadeklarował przydzielenie odpowiedniego personelu i rozwiązań technologicznych, które pozostają do dyspozycji Save the Children zarówno w sytuacjach faktycznego zagrożenia, jak i rutynowych działań terenowych. Obie organizacje zaangażowane będą także w organizację warsztatów i szkoleń dla pracowników i wolontariuszy.
Ericsson Response powstała w 2000 roku, kiedy to pracownicy firmy Ericsson wyszli z inicjatywą wykorzystania swojej wiedzy i umiejętności podczas akcji ratunkowych niosących pomoc ofiarom kataklizmów. Od tego czasu setki pracowników Ericsson na całym świecie uczestniczyło w takich akcjach jako wolontariusze, albo przeszło odpowiednie szkolenia pozostając w gotowości do działania.
W ciągu 13 lat członkowie Ericsson Response pomagali w ponad 40 akcjach ratunkowych organizowanych w przeszło 30 krajach. Głównym zadaniem zespołu Ericsson Response jest udostępnienie mobilnych sieci komunikacyjnych ułatwiających łączność w sytuacjach zagrożenia, oraz pomoc w szkoleniach i dzielenie się swoją wiedzą.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland