E-mailing behawioralny

E-mailing behawioralny

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Zintegrowana technologia pozwala na więcej niż mogłoby się wydawać. Dobrym przykładem w tej dziedzinie jest konsolidacja sieci RTB z systemami marketing automation, która otworzyła bramy nowych możliwości dla markterów i marek.  

Popularne w Internecie pojęcie personalizacji reklam nabiera powoli nowego znaczenia. Dopasowane zarówno pod kątem danych behawioralnych, jak i danych transakcyjnych treści  pozwalają na dotarcie z konkretnym przekazem marketingowym do jednostkowych konsumentów. Przykładowo, każda reklama wyświetlana w modelu RTB może zawierać dowolne informacje, np. call-to-action odwołujące się do imienia konsumenta.

Połączenie RTB i marketing automation, pozwala wykorzystać poznany wcześniej profil behawioralny do dopasowania treści wyświetlanych w ramach danej sieci. Efektem tej fuzji,  jest personalizowana reklama pozwalająca na wykorzystanie posiadanych już informacji na temat użytkownika / potencjalnego klienta, w celu zwiększenia skuteczności kampanii.

Możliwości do wykorzystania takiej integracji jest wiele. Jednym z nich jest e-mailing behawioralny, który pozwala na wyświetlanie w sieci reklam display rekomendujących produkty, które przedstawione zostały wcześniej w wiadomości e-mail i odwrotnie.

Samo wykorzystanie e-mailingu behawioralnego, w odróżnieniu do e-mailingu targetowanego za pomocą danych deklaratywnych, pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów. Oznacza to, że wiadomości e-mail wysyłane zostają do osób, które poprzez swoje dotychczasowe zachowania zostały wcześniej przydzielone do danych segmentów, grup zainteresowań.

Na czym polega zatem konsolidacja obydwu narzędzi? Usługa NR1WINTERNECIE pozwala przede wszystkim na precyzyjną realizację założonych celów poprzez dwutorowość działania. Dzięki wspomnianej integracji możemy wyświetlać personalizowane treści w sieci reklamowej do zidentyfikowanych osób z bazy kontaktów klienta. Wspierane targetowaniem behawioralnym kampanie klientów docierają do osób realnie zainteresowanych ofertą - dane kolekcjonowane są w oparciu tylko o faktyczne zachowania odbiorców w sieci. Automatyczna odmiana imion przez przypadki, czyli nadawanie wiadomości o osobistym charakterze, pomaga budować z klientami relację one to one, zwiększając efektywność kampanii. Istotnym założeniem NR1WINTERNECIE jest również śledzenie konwersji kampanii marketingowych oraz ich ciągła optymalizacja w czasie rzeczywistym.

NR1WINTERNECIE, usługa korzystająca ze zintegrowanych systemów reklamowych i e-mailingowych pozwala zatem na docieranie z jednym przekazem do tych samych grup odbiorców kategoryzowanych na podstawie danych behawioralnych mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET. Równoległa emisja reklam za pomocą obydwu narzędzi jakimi są e-mailing oraz display na portalach internetowych stwarza nowe możliwości. Klienci decydujący się na usługę NR1WINTERNECIE otrzymują szanse na precyzyjne dotarcie z przekazem do poszczególnych użytkowników oraz wydłużenie kontaktu potencjalnego kontrahenta z komunikatem promocyjnym.

Kompilacja spersonalizowanej reklamy display, wiadomości e-mail oraz informacji jakie otrzymuje odbiorca na stronie www to najbardziej zyskowna z opcji dla każdego przedsiębiorstwa. Od dziś marki mogą towarzyszyć swoim klientom od momentu jego zainteresowania danym produktem do dokonania przez niego pożądanej akcji czyli zakupu. Ponadto, wykorzystanie najskuteczniejszych kanałów komunikacji służy skutecznej asyście, pomaga szybciej reagować w sytuacjach kryzysowych, sprzyja nawiązaniu więzi. Dobra relacja z konsumentem to przecież istota skutecznego marketingu. 

www.nr1winternecie.pl

 

GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl