Kawior, homar, jaja przepiórcze - to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxe w Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą, jak obchodzić się z produktami, na których przyrządzenie czasami brakuje pomysłu.
Marka własna Deluxe sieci Lidl są to produkty o charakterze premium. Jak pokazują badania[1], rynek dóbr luksusowych w Polsce systematycznie rośnie, a konsumenci coraz większym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych[2]. Wybieramy je coraz chętniej, nie tylko
z powodu atrakcyjnej ceny, ale też z uwagi na jej dobrą relację do jakości.
Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, od kilkunastu już lat z roku na rok w okresie przedświątecznym Polacy wydają więcej i częściej są skłonni jeść bardziej wystawnie. Lidl ze swoją marką Deluxe sięga do segmentu produktów premium.
W ofercie znajdziemy takie przysmaki jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie Co dalej?. Wielu z nas bowiem nie wie co z tym luksusem zrobić, kiedy przyjdzie nam zmierzyć się z nim w kuchni i przyrządzić zeń danie. Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w sam raz na wyjątkowy czas świąt.
Jednakże Lidl dba o klientów nie tylko od święta i dzięki kampanii Pascal kontra Okrasa zmienia nawyki żywieniowe Polaków oraz zachęca do samodzielnego gotowania. Sieć uczy, jak jeść smacznie i zdrowo, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości życia swoich klientów.
Chcemy odczarować produkty premium i uczynić je bardziej dostępnymi. Udało nam się to w przypadku gęsiny wprowadziliśmy ją do oferty, dostarczyliśmy też przepisy i akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Oferta marki Deluxe to propozycja wyśmienitych produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z których przyrządzimy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśród produktów znajdziemy homara, sprzedawanego w 680 - gramowych opakowaniach w cenie 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w cenie 24,99 zł. Dla porównania w innych sklepach za homara przyjdzie nam zapłacić nawet 180 zł za kilogram. Z kolei popularny łosoś w ofercie Deluxe dostępny będzie w cenie 4,49 zł za 100 g, podczas gdy w konkurencyjnych sieciach ceny za ten produkt sięgają nawet 70 zł za kilogram.
Kawior z pstrąga to doskonały dodatek do kanapek. Także pasztet belgijski i pasztet z muszli św. Jakuba doskonale sprawdzą się
na świeżym pieczywie, podobnie jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka Jamón Serrano czy sery pleśniowe.
Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a pomysł na danie z nich znajdziemy na kuchnialidla.pl. Homar, o bardzo delikatnym mięsie, będzie doskonałą propozycją na wyjątkową kolację z rodziną czy ze znajomymi. Na deser w wersji luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które sprzedawane są w gustownych, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy też pralinki, orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej czy czekoladki z musem.
Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostępne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, oleje z orzechów włoskich i wiele innych luksusowych propozycji na pyszne posiłki.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.
[1] Passport Luxury Global, Euromonitor International. September, 2013
[2] Private label in Poland 2011. Market analysis and development forecasts for 2011-2013, PMR
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.