Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA

Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Divante z Grupy OEX, oferująca kompleksowe rozwiązania z obszaru e-business przejmuje opiekę nad sklepem internetowym DUKA. Spółka zajmie się rozwojem oprogramowania, hostingiem oraz e-mail marketingiem.

DUKA dostarcza produkty i akcesoria służące do wykorzystania w kuchni. W Polsce posiada obecnie sieć 31 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: dukapolska.com

DUKA, chcąc efektywniej wykorzystywać internetowy kanał sprzedaży powierzyła opiekę nad nim spółce Divante. Pierwszym krokiem przy przejęciu rozwoju e-sklepu była analiza jego funkcji oraz potrzeb klientów. Na podstawie zgromadzonej wiedzy zostało wyodrębnionych ponad 20 modyfikacji, których wdrożenie znacznie ułatwi korzystanie z serwisu.

Rozwój zagadnień związanych z użytecznością rozpocznie się w momencie zlikwidowania wykrytych w oprogramowaniu elementów wymagających poprawek - mówi Maciej Rudnicki, head of maintenance w Divante.

W ramach nawiązanej współpracy firma DUKA zdecydowała się migrację swojego sklepu internetowego na rozwiązanie hostingowe dostarczane przez Divante silnie zoptymalizowane na potrzeby platformy Magento.

Aktualizowane na bieżąco oprogramowanie serwerów zapewni klientowi wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo na najwyższym poziomie bardzo istotne w branży e-commerce. Proces migracji został zaplanowany w taki sposób, aby jego przebieg był jak najmniej zauważalny dla użytkowników końcowych - mówi Paweł Szreder, head of hosting w Divante. 

Kolejnym krokiem współpracy było rozpoczęcie działań związanych z email marketingem. Mają one wspomagać sprzedaż zarówno on-line jak i off-line.

Od dawna zauważamy wielokanałowość wśród klientów. Analiza jedynie jednego kanału nie daje pełnego obrazu zwyczajów zakupowych użytkowników. Z tego względu do obsługi newslettera wybraliśmy rozwiązanie typu Marketing Automation (SALESmanago). Taki system pozwoli nam analizować całą wędrówkę zakupową i punkty styku konsumentów z marką zarówno w on-line, jak i salonach. Otrzymane dane pokażą nam realny proces nabycia towaru i pozwolą na spersonalizowaną komunikację w mailu i na stronie - tłumaczy Marcin Moska, new business developer i specjalista od Marketing Automation w Divante.

W ostatnim czasie spółka Divante zajęła się także obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu było zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.

Źródło: Divante Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl