Marketing House rozpoczął współpracę z Tamarą Rubin. To kolejne wzmocnienie w zespole, który pod kierunkiem nowego managing directora Stefana Nowaka doskonali kompetencje customer intelligence, customer experience management, digital & mobile transformation i jednocześnie rozwija ofertę konsultingową w tych obszarach.
Tamara Rubin będzie wspierać klientów Marketing House zwłaszcza w definiowaniu i wdrażaniu strategii zorientowanych na konsumentów.
Tamara Rubin ma ponad 14-letnie doświadczenie w zakresie konsultingu, CRM, marketingu oraz sprzedaży. Jest ekspertem w definiowaniu i wdrażaniu strategii, modeli operacyjnych, zarządzaniu ofertą i cyklem życia klientów, a także w obszarach komunikacji, sprzedaży oraz zarządzania projektami, w tym projektami wdrożeniowymi. Branże, w których się specjalizuje, to głównie telekomunikacja, bankowość, produkty i usługi konsumpcyjne.
Dotychczas pracowała m.in. dla P4 (operator sieci Play), ING Banku Śląskiego, Polkomtela SA (operator sieci Plus), a także współpracowała z Accenture. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz z zakresu zarządzania strategicznego w WSB-NLU.
O agencji Marketing House
Marketing House jest liderem rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest przy tym zawsze zwiększenie ROI.
http://www.marketing-house.pl