Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Aleo, pierwszej w Polsce kompleksowej platformy handlowej dla firm. Jej celem jest pokazanie firmom i przedsiębiorcom korzyści płynących z korzystania z serwisu. W komunikacji ponownie wykorzystano postać Szefa wszystkich szefów.
Tym razem akcja spotów telewizyjnych ma miejsce na konferencji branżowej, gdzie Szef wszystkich szefów, autorytet w dziedzinie biznesu, prezentuje przedsiębiorcom i przedstawicielom firm korzyści z kupowania i sprzedawania na Aleo. W początkowej fazie kampania prowadzona będzie w telewizji oraz w mediach społecznościowych. W kampanii wyemitowane zostaną dwa spoty prezentujące zalety korzystania z platformy z punktu widzenia nabywców i sprzedawców. Pierwszy film można już obejrzeć na kanale Aleo na serwisie YouTube: https://www.youtube.com/AleoPL.
W połowie kwietnia br. na Aleo było zarejestrowanych blisko 24 tys. firm. Dzięki mechanizmowi zapytań ofertowych i aukcji zakupowych, użytkownicy mogą w łatwy sposób obniżyć koszty zakupów firmowych. Sprzedający na Aleo mogą natomiast łatwo dotrzeć do nowych klientów ze swoimi produktami i usługami. W ostatnich tygodniach na Aleo zostały wprowadzone nowe funkcje oraz udogodnienia m.in.: usprawniono proces tworzenia zapytań ofertowych, udoskonalono prezentację informacji profilu firmy i produktów w katalogu oraz wprowadzono możliwość otrzymywania zbiorczych powiadomień e-mail. Szczegółowe informacje na temat platformy są dostępne na stronie www.aleo.pl.
Nazwa kampanii: Szef wszystkich szefów dla biznesu
Hasło kampanii: Zarejestruj firmę na Aleo
- Czas trwania: od 21 kwietnia 2014 r. do 25 maja 2014 r.
- Cele komunikacyjne: prezentacja korzyści Aleo i pozyskanie nowych użytkowników platformy
- Kreacja: 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Doradztwo marketingowe: ADHD WARSAW
- Produkcja: f25
- Zakup mediów: Lowe Media
Aleo to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Aleo pełni funkcję platformy handlu elektronicznego business to business (B2B), która jest dostępna dla użytkowników pod adresem aleo.pl.