Carrefour Polska już po kolejny wspiera inicjatywę MOTOSERCE organizowaną przez motocyklistów zrzeszonych przy Kongresie Polskich Klubów Motocyklowych. 27 kwietnia 2014 r. na terenie Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie odbędzie się zbiórka krwi oraz towarzyszące jej atrakcje.
Zaangażowanie społeczne, w tym zaangażowanie na rzecz społeczności lokalnej to jeden z ważniejszych obszarów działalności Carrefour. Wszędzie tam, gdzie zlokalizowane są sklepy Carrefour, sieć intensywnie angażuje się w społeczne inicjatywy i aktywnie odpowiada na bieżące potrzeby mieszkańców.
Na terenie centrów handlowych Carrefour w Polsce organizowane są cykliczne akcje wspierające profilaktykę zdrowotną (Zadbaj o swoje serce) oraz liczne programy edukacyjne, których celem jest zachęcenie dzieci do nauki poprzez wspólną zabawę.
MOTOSERCE to nie pierwsza akcja w Sochaczewie, którą wspiera Carrefour Polska. W grudniu ub r. sieć pomogła samotnej matce, mieszkance Sochaczewa, która w pożarze straciła dorobek całego życia. Carrefour Polska udzielił natychmiastowej pomocy materialnej oraz umożliwił mamie czworga dzieci podjęcie pracy w sochaczewskim hipermarkecie.
O akcji:
MOTOSERCE to cykliczna ogólnopolska akcja zbiórki krwi organizowana, której celem jest zwrócenie uwagi na problem braku krwi w polskich szpitalach. Akcja wspierana jest przez Polski Czerwony Krzyż i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Patronat honorowy na wydarzeniem objął Wojewoda Mazowiecki, Burmistrz Miasta Sochaczew, Starosta Sochaczewski oraz Wójt Gminy Sochaczew. Podczas akcji będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji medycznych.Zbiórkom krwi towarzyszyć będzie również wiele dodatkowych atrakcji : występy zespołów dziecięcych, liczne konkursy dla najmłodszych, pokazy ratownictwa, pokazy motocyklowe oraz koncerty.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.