W połowie maja Business Centre Club w Warszawie gościł uczestników konferencji poświęconej sprzedaży internetowej w branży mody. Udział w wydarzeniu, poprzez ufundowanie aromatycznych upominków, wzięła marka TEEKANNE.
E-commerce innovations, bo tak zatytułowane było wydarzenie, przyciągnęło rekordową liczbę osób. Udział w Konferencji wzięło bowiem około 160 gości. Impreza miała charakter konferencyjno-wystawienniczy. Wśród poruszanych tematów znalazły się między innymi takie kwestie jak skuteczność promocji w e-handlu, elektroniczne systemy płatności, a także nowa ustawa dotycząca handlu w sieci. Bardzo istotnym z poruszanych zagadnień okazały się również zmiany zachodzące w obszarze funkcjonowania i sukcesu sklepów internetowych. Wśród poruszanych zagadnień znalazła się ponadto kwestia mobilnej strony internetowej sklepu, sprzedaż multikanałowa oraz personalizacja oferty i jej wpływ na osiągane wyniki. Duża część wystąpień poświęcona była trendom w e-commerce. Także ten temat przyświecał towarzyszącemu konferencji panelowi dyskusyjnemu ekspertów. Organizatorem wydarzenia była firma Promedia Jerzy Osika.
Uczestnicy spotkania otrzymali upominki. Znalazły się wśród nich ufundowane przez markę TEEKANNE specjalnie wyselekcjonowane zestawy aromatycznych herbat.
dostarczył infoWire.pl