Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii Saudyjskiej

Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii Saudyjskiej

Dodano:   /  Zmieniono: 

W związku z podpisanym kontraktem i spełnieniem warunków wprowadzających go w życie, w dniu 27 maja 2014 roku, Wind Mobile SA rozpoczyna wdrożenie platformy Ringback Tone dla jednego z operatorów w Arabii Saudyjskiej.

Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej. Przy zaludnieniu na poziomie 30 milionów, ilość użytkowników telefonii komórkowej w Arabii Saudyjskiej na koniec 2013 roku wyniosła 51 milionów, czyli na poziomie podobnym jak w Polsce. Niemniej miesięczny przychód operatora przypadający w tym kraju na abonenta (ARPU) jest na bardzo wysokim poziomie, co daje wyjątkowy potencjał na rozwój operatorskich usług dodanych, jakimi są m. im. halodzwonki.

Dla abonentów w Arabii Saudyjskiej usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.

Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii - jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries)   mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile SA.

Cieszę się, że po blisko rocznych działaniach w rejonie doprowadziliśmy do podpisania tego kontraktu. To świetnie rokuje dla kolejnych projektów, nad którymi pracujemy bezpośrednio oraz z naszym lokalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że jakość naszego produktu oraz innowacyjne podejście do rozwiązań telekomunikacyjnych, znajdą uznanie naszych klientów, tak jak miało to miejsce na innych rynkach.   mówi Jan Wójcik, Członek Zarządu Wind Mobile SA ds. Sprzedaży zagranicznej.

-------------------

Platforma Ringback Tone platforma umożliwiająca operatorom komórkowym oferowanie halodzwonków (ringback tones), czyli odtwarzania muzyki, lub innego materiału audio, w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie.

One Ringback usługa umożliwiająca zakup muzyki cyfrowej w formie halodzwonków, niezależnie od przynależności do konkretnego operatora komórkowego. Standaryzacja usługi odbywa się zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym. One Ringback promuje najnowsze hity muzyczne zarówno w kampaniach telewizyjnych, jak i przez media społecznościowe oraz stronę internetową halodzwonek.pl.

Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: reklaMÓWKA mobilna reklama, VAS Force, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play) oraz Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Wind Mobile S.A.

dostarczył:
netPR.pl