W dobie wszechobecnej cyfryzacji biznes na dobre zadomowił się w świecie wirtualnym. Tradycyjny marketing powoli ustępuje miejsca trendom interaktywnym, które powszechnie wdrażane są zarówno w dużych korporacjach, jak i w firmach z sektora MSP. Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) zaprasza wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje z zakresu nowoczesnego marketingu na studia podyplomowe E-marketing. Rekrutacja potrwa do końca września 2014 r.
Program kolejnej, trzeciej już edycji studiów podyplomowych E-marketing stworzony został z myślą o profesjonalistach z branży marketingowej, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi, digitalowymi trendami. Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, badania realizowane online, PR w sieci, marketing mobilny, advergaming, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość stają się niezbędnym elementem warsztatu każdego marketingowca. Co ważne, wiedza ta przydatna jest nie tylko dla specjalistów ds. marketingu i promocji, ale także dla właścicieli firm, sklepów internetowych, a nawet pracowników administracji publicznej.
- Profesjonaliści, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, na naszych studiach mają możliwość zdobycia wiedzy, która pozwoli im na korzystanie z pełnego spektrum nowoczesnych narzędzi i kanałów dotarcia do grup docelowych, poznanie specyfiki nowych mediów i realizacji projektów internetowych. Poszerzając swoje kompetencje o obszar digital stają się oni specjalistami od szerokorozumianego marketingu zintegrowanego. Dzisiejszy rynek potrzebuje tak wszechstronnych specjalistów - mówiAgata Wiśniewska, opiekun kierunku E-marketing.
Propozycja Centrum Kształcenia Podyplomowego nastawiona jest przede wszystkim na użyteczność zdobytej wiedzy, stąd też formuła warsztatowo-praktyczna zajęć. Wykładowcami kierunku są wyłącznie doświadczeni profesjonaliści wyspecjalizowani w marketingu internetowym, którzy dzielą się z uczestnikami najnowszymi trendami ze światowych rynków. Najwyższy poziom programu studiów i ich dostosowanie do faktycznych potrzeb rynku potwierdza współpraca z IAB Polska, skupiającym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
- Jako instytucja branżowa chętnie włączamy się w inicjatywy kształcenia w zakresie marketingu w sieci, których na rynku pojawia się coraz więcej. Przyznam jednak, że program realizowany z Uczelnią Łazarskiego jest w pełni nastawiony na praktyczny wymiar. To konstytuuje unikalność tego programu i wyróżnienie na rodzimym, a nawet zagranicznym rynku. Świadczy o tym nawiązanie współpracy Uczelni z Uniwersytetem w Bari (Włochy) i uruchomienie po raz pierwszy anglojęzyczna edycji E-marketingu dla studentów z Włoch - podkreślaAnna Wątła, Menedżer ds. grup roboczych i edukacji z IAB Polska.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji oraz pełny program studiów znaleźć można na stronie: http://ckp.lazarski.pl/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-marketing/
dostarczył infoWire.pl