adUniverse 2014/update już 9 czerwca na Stadionie Narodowym

adUniverse 2014/update już 9 czerwca na Stadionie Narodowym

Dodano:   /  Zmieniono: 

adUniverse 2014/update to II edycja wydarzenia poświęconego interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej, która odbędzie się 9 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

Tym razem podczas adUniverse będę pokazywał najczęściej nagradzane cyfrowe kampanie marketingowe, które często były realizowane dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii zdradza profesor Mike Berry, gość specjalny konferencji Jedną z nich będzie Dumb Ways to Die najlepsza kampania reklamowa roku 2013, która osiągnęła niebywały sukces w mediach społecznościowych oraz na platformach mobilnych. Bardzo się cieszę z mojego drugiego już wystąpienia podczas adUniverse, poprzednia edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, widać że rynek cyfrowej reklamy w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie! dodaje Mike.

W poprzedniej edycji konferencji wzięło udział ponad 400 osób zainteresowanych nowymi  rozwiązaniami technologicznymi wspierającymi działania reklamowe. Wyścig zbrojeń nabiera tempa, firmy stosują coraz bardziej wyrafinowane narzędzia, a media i inni uczestnicy rynku starają się dostarczyć nie tylko jak najlepszych powierzchni reklamowych, ale też danych służących do precyzyjnego targetowania przekazu reklamowego oraz nowoczesnych narzędzi do ich emisji i zakupu powierzchni. Odpowiednie zastosowanie różnorodnych rozwiązań może dać niezbędną przewagę konkurencyjną i zadecydować o sukcesie niejednej kampanii. Dlatego tak istotne staje się śledzenie na bieżąco zmian zachodzących rynku reklamy online.

Podczas II edycji adUniversebędziemy starali skupiać się przede wszystkim na nowych narzędziach oraz case studies kampanii marketingowych, których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia komentuje Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizator konferencji Zmiany zachodzące na naszym rynku reklamy wymagają stałego monitoringu. Nasz adUniverse 2014/update zaprezentuje narzędzia i case studies, których nie zdołaliśmy pokazać podczas pierwszej edycji oraz umożliwić uczestnictwo większej liczbie zainteresowanych osób. Odczuwamy pewien niedosyt, ponieważ rejestrację na poprzednią edycję konferencji byliśmy zmuszeni zamknąć na kilka dni przed terminem wydarzenia. Tym razem serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych J dodaje Dariusz.

W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.

Celem adUniverse jest pokazanie polskiego ekosystemu reklamy online. Mamy nadzieję, że druga edycja konferencji zaprezentuje rynek reklamowy jak najpełniej, a nasi uczestnicy zaznajomią się z dużą liczbą zaawansowanych narzędzi. adUniverse to konferencja reklamowa, na której musisz być! Partnerem GeneralnymadUniverse 2014/update jest Adform, a Partnerem Diamentowym mexad.

Program adUniverse 2014 / update:http://2014update.aduniverse.pl/program

Bilety na adUniverse 2014/ update:http://2014update.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje

W konferencji wezmą udział

 

  • CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
  • wydawcy oraz właściciele serwisów online
  • przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • mediaplanerzy
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital

nonoobs.pl

www: http://www.nonoobs.pl/

biuro prasowe: http://informacje.netpr.pl


dostarczył infoWire.pl
Źródło: nonoobs.pl

infoWire.pl