Klienci nagrodzili jakość oferty Warty

Klienci nagrodzili jakość oferty Warty

Dodano:   /  Zmieniono: 

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty już trzeci raz z rzędu zdobyły srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

Pozytywne opinie klientów są najlepszą rekomendacją dla każdej firmy. Dla ubezpieczyciela, który ma służyć klientom wsparciem w trudnych dla nich momentach, ma to szczególne znaczenie. Dlatego każdego dnia ogromną wagę przywiązujemy do wysokiej jakości i profesjonalizmu w relacjach z naszymi klientami - mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. W wynikach badań bardzo ucieszyła nas wysoka skłonność do polecania naszej oferty przez klientów. Bo rekomendacja naszych klientów to dla nas najwyższy wyraz uznania zapewnia Bogusława Potacka.

W tegorocznym rankingu, w którym o merytoryczną stronę badań zadbał Uniwersytet Jagielloński, Warta uzyskała srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014 w kategorii "ubezpieczenia komunikacyjne". Respondenci uzasadniając swoją dobrą ocenę oferty Warty mówili m.in.: od lat sprawdzona, przez lata jestem u nich ubezpieczona, ponieważ jest dobra i rzetelna. Natomiast pytani o skojarzenia związane z marką Warta wskazywali na zaufanie i solidność.

****
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa WARTA

infoWire.pl