ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Od 22 czerwca w telewizji emitowane są spoty, w których bank zachęca Polaków do wypracowania w sobie postawy regularnego oszczędzania. W ramach oferty specjalnej ING oferuje klientom oprocentowanie 3,00% na koncie oszczędnościowym.
Tylko co piąty Polak oszczędza regularnie. Większość deklaruje, że odkłada pieniądze od czasu do czasu wynika z tegorocznego badania Finansowy Barometr ING. Jeśli już oszczędzamy, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel. Ponad 40% Polaków przyznaje, że do oszczędzania może ich zmobilizować jedynie wyraźny powód np. wakacje. To dwa razy większy odsetek niż w Holandii, gdzie nawyk oszczędzania jest bardzo silny. Dlatego tak ważne jest, aby zachęcać Polaków do wypracowywania i utrwalania postawy oszczędzania dla samego oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
ING konsekwentnie promuje sposób na oszczędzanie, który jest najbliższy Polakom - przez poszukiwanie okazji zakupowych. Liczby pokazują, że idea sprytnego kupowania zyskuje coraz większą popularność. Chętnie kupujemy w Internecie, szczególnie często sprawdzamy tam informacje o produktach. Świadczy o tym wzrost zapytań za pośrednictwem porównywarek cen korzysta z nich już co drugi internauta. W sprytnym oszczędzaniu mamy więc duże doświadczenie, jednak najważniejsze, aby zaoszczędzone w takich zakupach pieniądze trafiły na konto oszczędnościowe. Inaczej będą oszczędnością pozorną, pułapką, w którą wpadają bohaterowie spotów telewizyjnych kontynuuje Barbara Pasterczyk.
ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne kierowane zarówno do oszczędzających już z ING, jak i nowych klientów. W ich ramach bank proponuje oprocentowanie 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące od otwarcia konta. Obie oferty dotyczą kwot do 500 tys. zł.
- Dla klientów już oszczędzających z ING to kolejna edycja oferty konta oszczędnościowego OKO Bonus. Wystarczy do 31.08.2014 r. założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus i wpłacać na nie nowe środki, które oprocentowane są 3% w skali roku.
- Dla nowych klientów - nadal aktualna pozostaje oferta Bonus na start, a w ramach jej również 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym.
Tytuł kampanii: Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie
Czas trwania kampanii: od 22.06
Narzędzia:
- TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: serwis kampanii oraz kampania prerollowa na największych polskich portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, youtube,pl;
- Radio: m.in. RMF i Trójka
- wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki
- Outdoor: Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, Szczecin
Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain
Zakup mediów: Lowe Media
Cele komunikacyjne:
- dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
- zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.
dostarczył infoWire.pl