Najstarsza marka sportowa na świecie otwiera swój salon w Złotych Tarasach. New Balance - bo o tę markę chodzi - słynie z obuwia sportowego idealnie dopasowanego do stopy. Sklep New Balance w Złotych Tarasach podzielony będzie na dwie charakterystyczne przestrzenie - classic z rozbudowaną częścią na obuwie i odzież casualową oraz vip space - sekcję z ikonicznymi modelami butów, szytymi ręcznie z najwyższej jakości materiałów, pochodzącymi z limitowanych edycji przeznaczonych dla koneserów. Salon zlokalizowany będzie na drugim poziomie centrum w sąsiedztwie salonu iSpot.
New Balance to marka amerykańska, której historia sięga 1906 roku. Cechą charakterystyczną obuwia New Balance jest różnorodność profili oraz szerokości. New Balance to kompleksowa oferta obuwia, tekstyliów i akcesoriów sportowych, ale także lifestylowych. Marka łączy w sobie innowacyjne technologie oraz oryginalny styl nawiązujący do amerykańskiego retro. W ofercie sklepu w Złotych Tarasach znajdzie się obuwie i odzież biegowa oraz outdoorowa, a także akcesoria sportowe.
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie - wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych.
W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą
tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards). Więcej na stronie internetowej www.zlotetarasy.pl
dostarczył infoWire.pl